דרוש מנהל לניהול מחסן העמותה, הפעלת עובדים ומתנדבים
דרישות התפקידאחראי, כושר ארגון והפעלת עובדים, מסודר יחסי אנוש מצוינים. נכונות לעבודה מסיבית אנגלית- יתרון קו"ח למייל או לווצאפ (הודעות בלבד) 052-9826668
🔹 טיפול בתהליכי מחזור משכנתאות, כולל הזנת נתונים, עדכון סטטוסים ובקרת תהליכים. 🔹 הפקת דוחות ומעקב אחר משימות לביצוע. 🔹 עבודה מול משרדי עו"ד, חברות משכנות, לקוחות וגורמים חיצוניים
דרישות התפקיד✔ ידע טוב במחשבים ושליטה ב- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). ✔ יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. ✔ כושר ביטוי גבוה ויכולת הסבר ברורה וממוקדת. ✔ אסרטיביות לצד שירותיות גבוהה. ✔ סדר, ארגון ויכולת עבודה תחת עומס
עבודה במוקד בקדמת גליל טבריה כל התנאים לעובדת החרדית!!
טבריה לפני 21 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
קביעת תורים ללקוחות החברה - שיחות נכנסות אפשרות למשרת אם אוירה נעימה ומגבשת קבוצה שמורה ואיכותית ליווי מלא לכל בעיה רוחנית שמתעוררת שכר בסיס+ בונוסים (לפי כמות שיחות בשעה וכדו')
דרישות התפקידידע בסיסי באותיות האנגלית ידע בסיסי במחשבים (הקלדה ושליחת מיילים) שירותיות ונעימות שיחה
מיקום: מגדלי ב.ס.ר רמת גן משמרת צהריים/ערב 20:00 - 14:00 שכר גבוה למתאימים!
🔹 סביבת עבודה ממוחשבת
🔹 מוקד שיחות טלפוניות יזומות ללקוחות חברת החשמל והצגת אפשרויות תשלום
דרישות התפקיד✔ חובה: אנגלית בסיסית (מינימום ידיעת רישום כתובת מייל) ✔ חובה: ידע ב-Excel ✔ יתרון: ניסיון קודם בשיחות/גבייה, מכירות או מוקדי שירות ✔ קצב עבודה מהיר ויכולת עבודה תחת לחץ ✔ אסרטיביות ויכולת ניהול שיחה ממוקדת ומשכנעת ✔ מוסר עבודה גבוה בונוס גבוה לעומדים ביעדים
• ניהול תהליכים ומשימות במחלקת הדיור. • התנהלות מול דיירים ואנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. • תכנון, ארגון ותיאום פגישות ואירועים מחלקתיים. • מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות המחלקה. ימים א'-ה' - 8 שעות יומיות
דרישות התפקיד✔ ניסיון בתפקיד דומה. ✔ יכולת חשיבה יצירתית ויוזמה לפתרון בעיות. ✔ שליטה מלאה ביישומי OFFICE. ✔ יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ. ✔ יכולת התנסחות מעולה בכתב ובע"פ
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:יוסי סברסקי
למשרת מזכיר/ה עם אקסל ברמה גבוהה למעייני הישועה לחצ/י כאן
שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים, ניהול יומני תורים, אחריות תפעולית של המרפאה, שיווק טלפוני. מכבי טבעי מקבוצת מכבי שירותי בריאות דואגת לפיתוח אישי ומקצועי, אופציות קידום רחבות, תנאים סוציאליים מורחבים, כרטיס תן ביס, מחלה מהיום הראשון, ביטוח בריאות בותק של שנה, עבודה במשמרות בשעות נוחות עובד מכבי טבעי מהיום הראשון!
דרישות התפקידניסיון בתחום השירות ומכירה - יתרון משמעותי. תודעת שירות גבוהה - חובה. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. היקף משרה: משרה חלקית או מלאה, נכונות לשתי משמרות ערב ושישי לסירוגין
Large wig shop in Jerusalem is looking for a secretary to work afternoon/evening shifts. Description: Professional customer support in a multi-channel system (Omni-Channel) Routing information to relevant parties Managing cash register, customers, and invoices
requirementsRequirements: 3 years of relevant work experience - secretarial or bookkeeping experience Experience in customer service and/or sales- an advantage Organizational and managerial skills Computer skills High-level proficiency in English and Hebrew Shifts Sunday-Friday in Har Hotzvim, Jerusalem
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
מזכירה דוברת אנגלית- לחברה בבית שמש התפקיד כולל: התנהלות מול ספקים בחו"ל, וחברות שילוח - תפעול עבודת הייבוא, ניהול התקשרויות מול עמילות מכס ועוד.. משרה מלאה! תנאים טובים למתאימה!
דרישות התפקידאנגלית ברמת שפת אם- חובה. ניסיון ויידע באקסל- חובה דייקנות,אחריות,וגמישות. ניסיון בתחום הטקסטיל-ייתרון
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
מתאם/ת פגישות לחב' יעוץ משכנתאות בבני ברק שכר מתגמל, סביבת עבודה משפחתית נפרדת וחרדית. ימים א'-ה'- 6 שעות יומיות. ללא ערבי חג וחול המועד. מיקום- הירקון 67 בבני ברק. שכר ממוצע סביב 55-65 ש"ח לשעה הכולל בסיס ועמלות. תנאים טובים למתאימים!
מזכירה עם יכולת לבצע עבודות גרפיות בפוטושופ והפקת תלושי שכר בירושלים
ירושלים לפני 22 שעות
משרה חלקית, סביבה חרדית, היברידית
לחברה לייעוץ כלכלי בירושלים דרושה מזכירה עם יכולת לבצע עבודות גרפיות בפוטושופ והפקת תלושי שכר עם ידע בתוכנות שכר עוקץ וכו' (חובה) שכר גבוה מאוד למתאימה חצי משרה שעות עבודה גמישות אפשרות לחלק עבודה מהבית סביבת עבודה נשית סמוך לרכבת הקלה
דרישות התפקידחובה-יכולת לבצע הן עבודות גרפיות בפוטושופ והן הפקת תלושי שכר לא חייב תעודת חשבת שכר
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת טלפניות למשרד חדש בגבעת שאול בירושלים לחצ/י כאן
מנהל תפעול לקייטרינג בירושלים בעלת שני סניפים. המקום בכשרות מהדרין. משרה מלאה עם גמישות בחלוקת השעות לאורך השבוע. שכר ייקבע בהתאם לנסיון ולכישורים האישיים
דרישות התפקידנסיון 3 שנים- חובה. עדיפות לנסיון בעסקי המזון ראיה מערכתית, אחריות , יכולת קידום תהליכים והטמעת פתרונות, תקשורת גיוס וניהול כח אדם, קשרי ספקים ורכש, סדר ושליטה באמצעים טכנולוגיים
שילחו הודעה חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
מזכיר/ת כספים לחב' מצליחה וגדולה בתחומה, בעלת אופי משפחתי ואווירה ערכית ונעימה. אנו מחפשים עובד/ת אחראי/ת ואמינ/ה למחלקת הכספים.
תיאור משרה: - תשלומים מלקוחות, הפקת חשבוניות - תיעוד והפקת דוחות - ממשק עבודה עם כל מחלקות החברה – הנהלה, כספים והנהלת חשבונות - קשר עם עובדים, לקוחות וספקים של החברה. - משרה מעניינת ודינאמית עם אפשרויות למידה והתפתחות. - המשרה בשעות 8:30-16:00 במשרדי החברה באלעד
דרישות התפקידניסיון בעבודה משרדית 3 שנים תעודת הנה"ח - יתרון ידע נרחב באופיס דיוק וערנות לפרטים אמינות, חריצות ויחסי אנוש טובים שירותיות וסבלנות
תיאור התפקיד: עמותה תורנית מחפשת מנהל/ת משרד ותפעול מנוסה, דינמי/ת ויצירתי/ת, עם יכולת למנף את הפעילות השוטפת ולתמוך בצמיחת העמותה. התפקיד כולל ניהול מערכת CRM, כתיבה, ניהול ופיקוח של תכניות העבודה, תפעול אירועים, והקמת קמפיינים, שמירת קשר ויצירת יוזמות מול תורמי העמותה. פרטי המשרה: •היקף משרה: 70% •העבודה עם אינטרנט מסונן
דרישות התפקיד•ניסיון בניהול משרד, עדיפות לניסיון בעמותה. •יכולות ארגון וניהול מצוינות. •שליטה מלאה בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל. •שליטה בעבודה עם כלי גוגל. •יכולת ייצוגית ותקשורת בין-אישית גבוהה. •יכולת ניסוח ברמה גבוהה, בכתב ובע"פ
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
לחברת ברכת האדמה באש קודש דרוש/ה איש/ת רכש ואדמיניסטרציה
שילה לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
לחברת ברכת האדמה באש קודש דרוש/ה איש/ת רכש ואדמיניסטרציה מה כולל התפקיד: רכש פירות וירקות קליטת תעודות מלאי למחשב תיאום יומיומי מול ספקים הפקת חשבוניות וסיוע בהנהלת חשבונות תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות החברה
דרושים אחראי/ת מחסן לחברה ביטחונית בפתח תקווה *תיאור משרה:* ניהול ופיקוח על תהליכי העבודה במחסן במערכת פריורטי. אחריות על המלאי קבלת סחורה ,ספירות מלאי,זיהוי חוסרים. קבלת סחורה ושילוח לפרויקטים אסטרטגיים ע"פ מיקומים ואיתור. הפקת דוחות מלאי - באקסל. ביצוע שיפורים בתהליכים לוגיסטיים
דרישות התפקידניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה במחסן וניהול מלאי - חובה. רישיון מלגזה - חובה. שליטה באקסל - ברמה בינונית - חובה. ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת ERP פריורטי - יתרון. יכולת ארגון, סדר ותיאום. נכונות לעבודה קצת מאומצת - כולל העברת סחורה, סידור ליקוט ואריזות
למפעל יצרני של בצקים בפ״ת דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה - טיפול בדוחות - קליטת תעודות משלוח - טיפול במלאים חובה ניסיון בתחום! חובה ידע באקסל! ימים א-ה 8:00-17:00/7:00-16:00 שכר 10,000₪! יש חדר אוכל
דרושה עובדת לניהול תיקי לקוחות לחב' בביתר עילית. עבודה מתאגרת ומעניינת עם שכר נאה ואפשרויות קידום. אופי העבודה: מענה ללקוחות, טיפול בפרויקטים, back office, לידים ועוד' ימים א'-ה' - 09:30-15:30
דרישות התפקיד* ידע במחשבים - חובה * מוסר עבודה גבוה * נסיון בעבודה משרדית * תקתקנית ומסודרת * לויאלות * מולטיסקינג * ידע בגרפיקה - עדיפות * עדיפות לתושבת ביתר עילית
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:נחמי
למשרת נציגות שירות למוקד חרדי נשי מודיעין עילית לחצ/י כאן
sרוש/ה סטודנט/ית למרפאה מובילה בירושלים התפקיד משלב: ניהול יומנים, תיאום פגישות, גבייה, בקרה על תהליכי עבודה, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות, תפעול לוגיסטי שוטף ועוד. *המשרה ממוקמת בירושלים*
דרישות התפקידסטודנטי/ת עם יתרת לימודים של שנתיים-חובה מכוונות לעבודה בימי שני ושלישי 14:00-19:00 וימי שישי 8:00-13:00 -חובה אנגלית ברמה טובה -יתרון משמעותי שליטה ביישומי Office- יתרון משמעותי
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציגות שירות למוקד חרדי נשי מודיעין עילית לחצ/י כאן
בשוהם למרלוג של חברה מובילה לחלקי חילוף בתחום הרכב דרושים/ות מלקטים/ות
שוהם לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
למרלוג של חברה מובילה לחלקי חילוף בתחום הרכב דרושים/ות מלקטים/ות ליקוט סחורה וסידור , עבודה עם מסופון. משרת בוקר בלבד 9-18 א-ה ללא שישי!! קריאה+כתיבה בעברית חובה רישיון רכב חובה יתרון לבעלי רישיון מלגזה שכר התחלתי 11-11.5k🔝 קליטה ישירה כעובדי חברה מיקום: שוהם
לקליניקה לאסתטיקה רפואית (בפארק העסקים הצפוני בלוד ) דרושה פקידת קבלה ייצוגית , אחראית שאוהבת את עולם הקוסמטיקה . אפשרות למשרה חלקית/ מלאה שכר שעתי של 45 ש״ח לשעה כל התנאים הסוציאליים וארוחות מסובסדות
למרכז לוגיסטי בא.ת. ברוש בית שמש דרוש עובד מחלקת קליטה
בית שמש לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
למרכז לוגיסטי בא.ת. ברוש בית שמש דרוש עובד מחלקת קליטה שכר מתגמל לא נדרש ניסיון קודם ידע בסיסי עם מחשב שעות עבודה: 07.00-16.00 מתאים גם לציבור החרדי
לחברת יעוץ ניהולי מובילה דרוש /ה אחראי /ת מכרזים לריכוז פעילות המכרזים. ניהול תהליך הגשת המכרז ואחריות להגשתו. משלב איתור מכרזים, כתיבה וריכוז ההצעה והגשת המכרז. המשרד בתל אביב.
התפקיד כולל: איתור מכרזים במגזר הציבורי ומאגרי יועצים במקורות שונים. בדיקת דרישות המכרז, הכנת המענה למכרז בניית חוברת המכרז (בנייר ובמדיה אלקטרונית), ניהול לו"ז להגשות המכרזים, הכנת מצגות לראיונות, טיפול וניהול בדיקות חוזים וביטוחים כולל מעקב, ניהול מעקב הגשת מכרזים ורישום למאגרי יועצים
דרישות התפקידתואר אקדמי - חובה! ניסיון קודם בכתיבת מענה למכרזים - יתרון! ידע ברמה גבוהה ב word , PowerPoint שליטה באקסל שליטה באנגלית יכולת עבודה עצמאית יכולת לעבוד תחת לחץ של הגשות בלוחות זמנים צפופים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת פקיד/ה למוקד זימון תורים למרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
דרוש/ה תותח/ית בק אופיס לצוות מנצח לחברה בא.ת. הר טוב א'
בית שמש לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה תותח/ית בק אופיס לצוות מנצח לחברה בא.ת. הר טוב א' יצירת פישות מכירה (טלמיטינג). טיפול בהזמנות לקוח ותיאום הספקות. מתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה. ניהול מלאי, רכש וייצור. תמיכה אדמיניסטרטיבית: תיאום פגישות, ניהול יומנים ועוד
דרישות התפקידלמידה מהירה ושליטה בסביבה ממוחשבת (תוכנות אופיס). סדר וארגון. יחסי אנוש מצוינים. תואר אקדמי יתרון.
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציגות שירות למוקד חרדי נשי מודיעין עילית לחצ/י כאן
אחראי מחסן חומרי גלם JB-47 בצרעה - משרה מיועדת לשומרי תורה ומצוות
צרעה לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה חרדית
אחראי מחסן חומרי הגלם מנהל את כל תהליכי קבלת חומרי הגלם המתקבלים ביקב עבור המחלקות השונות. התפקיד כולל פריקת סחורות, בדיקת התאמה בין הסחורה המתקבלת להזמנות הרכש, העברת דוגמאות לבקרת איכות לאישור, קליטת הסחורה במערכת ה-ERP וארגון המחסן בשיטת FIFO אחראי המחסן מנפיק ומקבל חומרי גלם למחלקות השונות על בסיס יומי בהתאם לתוכנית העבודה, תוך תיעוד מדויק של כל התנועות במערכת. התפקיד דורש יכולות ארגון מצוינות, תשומת לב לפרטים ויכולת ניהול מלאי מקיפה. מהות ותיאור מרכיבי התפקיד : * קבלה, פריקה והעמסה של סחורות וחומרי גלם * ארגון וסידור המחסן תוך אופטימיזציה של המרחב והנגישות * ניהול מלאי במערכת ה-ERP ומעקב אחר תנועות המלאי * ביצוע ספירות מלאי תקופתיות ובקרת איכות של חומרי גלם * ניהול וטיפול בהזמנות רכש מול ספקים * אספקת חומרי גלם למחלקות השונות בהתאם לתוכנית העבודה * שמירה על נהלי בטיחות וכשרות במחסן
דרישות התפקידרישיון על מלגזה - חובה * ניסיון בעבודה דומה - חובה * מינימום 3 שנות ניסיון בניהול מחסן * ניסיון בעבודה עם תוכנות לניהול מלאי *יכולות ארגוניות וריבוי משימות חזקות * יכולת לעבוד תחת לחץ ולעמוד בלוחות זמנים * ידע בתקנות ופרוטוקולי בטיחות * כישורי תקשורת מצוינים * דיוק, ויכולת תשומת לב לפרטים **משרה מיועדת לשומרי תורה ומצוות - בהתאם לדרישות הכשרות על פי הרבנות**
דרוש/ה פקיד/ת מחסן למרלו"ג באיירפורט סיטי! תיאור התפקיד: לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת מחסן לתפקיד מגוון ודינמי הכולל עבודה אדמיניסטרטיבית ותפעולית. 🔹 קבלת הזמנות מצוותי חוץ (מתקינים, טכנאים ונהגים) 🔹 הקלדת הזמנות במערכת ועבודה מול מחשב 🔹 בדיקת תקינות מחירים ומלאים 🔹 עבודה מול מחסנאים וביצוע הזמנות לליקוט 🔹 קשר ישיר עם לקוחות לתיאום אספקות, חוסרים, מחירים ועוד **דרישות:** ניסיון קודם בתחום אדמיניסטרציה / עבודה משרדית – חובה שליטה במערכות CRM / פריוריטי – יתרון נכונות למשרה מלאה 07:00-16:00/17:00 + שעות נוספות במידת הצורך יכולת עבודה בצוות, סדר ודיוק תנאים מעולים וסביבת עבודה יציבה ונעימה! המשרה ממוקמת במרלו"ג באיירפורט סיטי
דרוש פקידה לחברה בצורעה ( ליד בית שמש) 🔹 שעות: 08:00-17:00 🔹 שכר: 38 ש"ח לשעה 🔹 תיאור: בקרה על קליטת סחורה, ניהול מלאי, אדמיניסטרציה, קליטת עובדים. 🔹 דרישות: ניסיון דומה, ידע ב-WMS ואקסל, ניידות.
לחברה בטחונית מובילה במודיעין דרוש/ה מחסנאי/ת! ללא צורך בניסיון קודם – הכשרה מלאה על חשבון החברה עבודה בצוות דינמי עם אווירה מצוינת תנאים מעולים ואפשרויות קידום למתאימים מה כוללת העבודה? 🔹 ניהול מלאי, קליטה והפצה של ציוד 🔹 עבודה מול מערכות ממוחשבות 🔹 שיתוף פעולה עם גורמים שונים בארגון סיבוס מהיום הראשון! מתאים לחיילים משוחררים!
אנחנו מחפשים מלקט גובה המשרה כוללת ליקוט סחורה והכנת הזמנות על מלגזת גובה מיום ראשון עד חמישי ללא ימי שישי ושבת שעות 08:00-17:00 ללא אפשרות בגמישות בשעות שכר 50.00 ₪ ❗ דרישות עם ניסיון קודם מעל שנה אחת יכולת עבודה עם מסופון, ניסיון מתחום דומה, ולטווח ארוך, יכולת עבודה פיזית, יכולת עבודה ב גובה דובר/ת רוסית - יתרון גדול, דוברי שפות שונות -יתרון עברית-רמה טובה אישור עבודה בגובה אישור עבודה בגובה בעל/ת רישיון נהיגה סוג בי, קיום היתר נהיגה למלגזה בכושר נשיאה עד 20 טון שימו לב כל התנאים הסוציאליים, אווירה משפחתית ומכבדת, תנאים מעולים משרה מלאה, עבודה קבועה, עבודה לתווך ארוך עדיפות להגעה עצמית עם אפשרות להסעות מאשדוד החזרי הוצאות נסיעה חופשי חודשי
דרוש.ה רפרנט.ית תפעול והזמנות לחברה מובילה בתחום הציוד התעשייתי בבית שמש - משרה #506846
בית שמש לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
דרוש.ה רפרנט.ית תפעול והזמנות – (08:00-16:00) לחברה מובילה בתחום הציוד התעשייתי הממוקמת בבית שמש תיאור התפקיד: קבלת הזמנות שהתקבלו במערכת וניהול תהליך הטיפול בהן בין המחלקות השונות. עבודה פנים-ארגונית מול גורמים שונים. שמירה על סדר וארגון בתהליך העבודה. ביצוע מעקב אחר סטטוס ההזמנות ותיאום בין הגורמים.
דרישות התפקידניסיון קודם בתפקיד דומה בתחום הלוגיסטיקה/תפעול – חובה. סדר וארגון ברמה גבוהה. יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. *
דרוש/ה עובד/ת כללי/ת לחברה גדולה בבית שמש! 🔹 מה בתפקיד? בדיקת סחורות. קליטת הסחורה במערכת המידע של החברה. שעות עבודה: א'-ה' | 7:00-16:00 🔸 שעות נוספות לפי הצורך.
דרישות התפקיד אחריות, סדר ודיוק. נכונות לעבודה במשרה מלאה.
דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה לחברת איקומרס בתחום היופי והבריאות! מיקום: צפון תל אביב
תל אביב-יפו לפני 7 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מתאם/ת לוגיסטיקה לחברת איקומרס בתחום היופי והבריאות! מיקום: צפון תל אביב | משרה מלאה, א'-ה', 9:00-18:00 שכר: 10,000-14,000 ש"ח בהתאם לניסיון מה אנחנו מחפשים? שנה-שנתיים ניסיון בלוגיסטיקה, רכש, מחסן או שרשרת אספקה (גם ניסיון צבאי רלוונטי!) אנגלית ברמה גבוהה – חובה! שליטה גבוהה באקסל ויכולת ניהול משימות בצורה עצמאית ראש גדול, יכולת למידה מהירה וחשיבה פרואקטיבית
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה לוגיסטיקה חרדי, עבודה לוגיסטיקה חרדי, משרות לוגיסטיקה חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!