לארגון תורה וחסד דרוש מנהל ועובדים לשעות הערב בתחום זיכוי הרבים, תנאים טובים למתאימים, מתאים גם לאברכים ובחורים אוירה חרדית קו"ח בווצאפ בלבד-052-3826668 או במייל info@tachlit.org.il
דרישות התפקידלארגון תורה וחסד דרוש מנהל ועובדים לשעות הערב לניהול וארגון פרויקטים תורניים של תורה וחסד ועבודות מזכירות לזיכוי הרבים תנאים טובים למתאימים, אוירה חרדית
חייגו חייגו
פקס:02-6516325חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת טבחית למטבח מהדרין בסביבה נשית בירושלים לחצ/י כאן
🔹 טיפול בתהליכי מחזור משכנתאות, כולל הזנת נתונים, עדכון סטטוסים ובקרת תהליכים. 🔹 הפקת דוחות ומעקב אחר משימות לביצוע. 🔹 עבודה מול משרדי עו"ד, חברות משכנות, לקוחות וגורמים חיצוניים
דרישות התפקיד✔ ידע טוב במחשבים ושליטה ב- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). ✔ יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. ✔ כושר ביטוי גבוה ויכולת הסבר ברורה וממוקדת. ✔ אסרטיביות לצד שירותיות גבוהה. ✔ סדר, ארגון ויכולת עבודה תחת עומס
דרישות התפקידלמרפאת שיניים ייחודית במודיעין עילית דרושה סייעת ומזכירה (ניתן גם ללא נסיון קודם) בימים א' עד ה' שעות עבודה 8:30 עד 15:00 אחראית מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה עדיפות לדוברת צרפתית (לא חובה) משרה זמנית עם אופציה לקביעות התחלת עבודה מיידית
מי אנחנו? חברה ותיקה המונה כ 25 עובדים המייעצת בתחומי פנסיה, פרישה, תכנון פיננסי, השקעות ומשכנתאות. רוב לקוחות החברה, עובדיה ומנהליה מהמגזר הדתי והחרדי, פתוחה ושמחה לעובדים/עובדות ולקוחות מכלל המגזרים.
החברה מגייסת נציגות שירות לקוחות שתפקידן ללוות את השירות המוענק ללקוח בחברה וליישם את התוכנית הייעוצית שקיבל הלקוח.
דסק שירות לקוחות מופרד עבור עובדות מהמגזר החרדי. עבודה בימים א-ה 08:00 – 16:15, אפשרות לגמישות, התאמות לאימהות צעירות. משרדי החברה בסמיכות לתחנה מרכזית ירושלים. הכשרה מלאה תינתן בחברה
דרישות התפקידגישה שירותית, מסירות ומחוייבות מקצועית- חובה. רקע מחברות/ סוכנויות ביטוח / בתי השקעות, הנהלת חשבונות, עבודה בשירות לקוחות- יתרון
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:יגאל
למשרת טלפניות מנוסות לפרויקט ייחודי- משרת אם! לחצ/י כאן
.We are currently seeking a highly skilled Secretary to join our dynamic team at our real estate agency The ideal candidate will be responsible for assisting both English-speaking clients and staff, managing appointments, sending emails, and performing various administrative duties to support our operations. The successful candidate will also be working with CRM software, so attention to detail, the ability to take initiative, and strong problem-solving abilities are essential
.Fluency in English is a must Working Hours: 2:00 PM to 9:00 PM
''To Apply: Please send your resume with the subject line "Secretary
טלמרקטינג תרומות. שפות - אידיש ,אנגלית. התפקיד כולל- שיחות דרך מחשב המחובר לאינטרנט [עובד בנטפרי]. עבודה מתגמלת בסיס+ בונוסים שווים. עבודה בשעות אחה"צ-ערב. אפשרות לעבודה בשעות גמישות
דרישות התפקידדובר/ת את השפה היטב ,יכולת לפעול עם מערכת אינטרנטית , תנתן הדרכה
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:יעקב
למשרת נציג טלפוני במוקד גברים תורני בבית שמש, 80 - 140 לשעה לחצ/י כאן
ליווי מקצועי של הלקוח לתביעת הביטוח הסיעודי הכולל- תשאול, בדיקת ניירת רפואית, מילוי טפסים, ניסוח כתב תביעה ומתן מענה אישי ואיכותי עד לקבלת החלטה
דרישות התפקיד-תודעת שירות גבוהה -אחריות אישית -תשומת לב לפרטים -יכולת הבעה בכתב ובע"פ העבודה בימי א'-ה' , משרה מלאה (אפשרות לעבודה במתכונת של 7.5 שעות יומיות)
העבודה בבני ברק (ב.ס.ר 4) שכר בסיס משתנה בהתאם לותק+ בונוסים ותגמולי שירות מפנקים, העבודה בסביבת עבודה חרדית, אינטרנט חסום ברמה גבוהה, אירועי חברה והווי מותאמים, ללא עבודה בערבי חג, חול המועד וימי שישי הכשרה מלאה, ליווי צמוד ופיתוח אישי
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מנהל/ת משרד -10,000 ש"ח בחודש-למשרד בב"ב לחצ/י כאן
עוזר/ת אישית למנכ"ל ןמנהל/ת משרד לחברה בתחום הנדל"ן בבני ברק. שכר טוב!
בני ברק לפני 20 שעות
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
לחברת נדל"ן מצליחה בבני ברק דרוש/ה עוזרת אישית ומנהל/ת משרד
סביבת עבודה דתית/חרדית
ימים א-ה, 08:00-16:00
דרישות התפקידניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת או מנהל/ת משרד - חובה ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה בחברת נדל"ן יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה, תוך התמודדות עם משימות דינמיות ומאתגרות שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואוריינטציה טכנולוגית ניסיון בניהול יומנים
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מנהל/ת משרד -10,000 ש"ח בחודש-למשרד בב"ב לחצ/י כאן
אשדוד/באר שבע/ירושלים/מודיעין-מכבים-רעות/כרמיאל לפני 20 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
לסניפים: אשדוד | באר שבע | ירושלים | מודיעין | כרמיאל
*תיאור התפקיד:* • מתן שירות פרונטלי מקצועי ואדיב למטופלים • פתיחת תיקים דיגיטליים מתקדמים • הבטחת זרימה חלקה של מטופלים לצוות הרפואי
דרישות התפקיד• זמינות לעבודה במשמרות, כולל משמרות ערב, שישי ומוצ"ש • ראש גדול ויכולת תיעדוף משימות • יחסי אנוש מעולים ושירותיות • נכונות לעבודה בסביבה רפואית • יכולת עבודה בתנאי עומס • עברית ברמת שפת אם: שליטה באנגלית – יתרון • יכולת עבודה בצוות: סביבה מקצועית ודינמית. • זמינות לעבודה במשמרות- תהווה יתרון משמעותי! • לא מחייב ניסיון קודם בתחום
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מזכיר/ה למח' קשרי חוץ במרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
לחברת תוכנה ירושלמית בתחום האונליין דרושה תומכת תכנית
ירושלים לפני 20 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חילונית
לחברת תוכנה ותיקה בתחום האונליין דרושה תומכת תכנית, הזנת קטלוגים של מוצרים עבור לקוחות החברה, עבודה שוטפת טלפונית ומיילים מול לקוחות החברה, עבודה במשרד החברה בירושלים (רחביה)(למתאימים תנתן אפשרות גם לעבודה מהבית) אפשרות לסביבת עבודה נשית
דרישות התפקיד• אחריות וסדר. • חשיבה לוגית. • אוריינטציה שירותית. • יכולת עבודה בצוות. • ניסיון בעבודה מול תוכנות אופיס. • ניסיון בעבודה בחברות תוכנה או תפעול אתרי אינטרנט - יתרון משמעותי. • אנגלית ברמה גבוהה- יתרון, שפות נוספות - יתרון
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת טלפניות למשרד חדש בגבעת שאול בירושלים לחצ/י כאן
עבודה במוקד בקדמת גליל טבריה כל התנאים לעובדת החרדית!!
טבריה לפני 20 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
קביעת תורים ללקוחות החברה - שיחות נכנסות אפשרות למשרת אם אוירה נעימה ומגבשת קבוצה שמורה ואיכותית ליווי מלא לכל בעיה רוחנית שמתעוררת שכר בסיס+ בונוסים (לפי כמות שיחות בשעה וכדו')
דרישות התפקידידע בסיסי באותיות האנגלית ידע בסיסי במחשבים (הקלדה ושליחת מיילים) שירותיות ונעימות שיחה
מיקום: מגדלי ב.ס.ר רמת גן משמרת צהריים/ערב 20:00 - 14:00 שכר גבוה למתאימים!
🔹 סביבת עבודה ממוחשבת
🔹 מוקד שיחות טלפוניות יזומות ללקוחות חברת החשמל והצגת אפשרויות תשלום
דרישות התפקיד✔ חובה: אנגלית בסיסית (מינימום ידיעת רישום כתובת מייל) ✔ חובה: ידע ב-Excel ✔ יתרון: ניסיון קודם בשיחות/גבייה, מכירות או מוקדי שירות ✔ קצב עבודה מהיר ויכולת עבודה תחת לחץ ✔ אסרטיביות ויכולת ניהול שיחה ממוקדת ומשכנעת ✔ מוסר עבודה גבוה בונוס גבוה לעומדים ביעדים
תיאור התפקיד: עמותה תורנית מחפשת מנהל/ת משרד ותפעול מנוסה, דינמי/ת ויצירתי/ת, עם יכולת למנף את הפעילות השוטפת ולתמוך בצמיחת העמותה. התפקיד כולל ניהול מערכת CRM, כתיבה, ניהול ופיקוח של תכניות העבודה, תפעול אירועים, והקמת קמפיינים, שמירת קשר ויצירת יוזמות מול תורמי העמותה. פרטי המשרה: •היקף משרה: 70% •העבודה עם אינטרנט מסונן
דרישות התפקיד•ניסיון בניהול משרד, עדיפות לניסיון בעמותה. •יכולות ארגון וניהול מצוינות. •שליטה מלאה בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל. •שליטה בעבודה עם כלי גוגל. •יכולת ייצוגית ותקשורת בין-אישית גבוהה. •יכולת ניסוח ברמה גבוהה, בכתב ובע"פ
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת טלפניות למשרד חדש בגבעת שאול בירושלים לחצ/י כאן
מזכיר/ה לעמותה תורנית בירושלים/מודיעין עילית/נריה התפקיד כולל: •טיפול בענייני העמותה השוטפים •התנהלות מול ספקי העמותה וגורמי חוץ •עבודה עם מערכת ניהול תרומות וניהול פיננסי •הקמה ותפעול קמפיינים ואירועים
דרישות התפקיד•יכולת ביטוי וניסוח גבוהה בדיבור ובכתב •יכולת לימוד עצמי וניהול מספר רב של משימות במקביל •שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת office/google •ניסיון בעבודה בעמותה - יתרון
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מזכיר/ה למח' קשרי חוץ במרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
לספרא דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת עבודה מגוונת - טיפול בחשבוניות, הצעות מחיר, סקרים תיאום מול מרצים, עבודה מול סטודנטים עבודה מהבית 2-4 שעות ביום אפשרות פרילאנס או תלוש
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת פקיד/ה למוקד זימון תורים למרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
דרוש/ה פקיד/ת הזמנות לחברה מובילה באזור טבריה פרטי המשרה: משרת בוקר: 8:00-17:00 ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה שליטה בתוכנת פריורטי – יתרון משמעותי ניידות – חובה
למפעל יצרני של בצקים בפ״ת דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה - טיפול בדוחות - קליטת תעודות משלוח - טיפול במלאים חובה ניסיון בתחום! חובה ידע באקסל! ימים א-ה 8:00-17:00/7:00-16:00 שכר 10,000₪! יש חדר אוכל
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה בר"ג למשרד אדריכלים גדול ומוביל
רמת גן לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה בר"ג למשרד אדריכלים גדול ומוביל תיאור המשרה: מענה טלפוני ושירות לקוחות ברמה גבוהה ניהול יומנים מרובים ותיאום פגישות למנהלים ולעובדים מענה למיילים ויכולת התבטאות גבוהה רכישות ציוד, עבודה מול ספקים קבלת אורחים (כולל הכנת קפה) ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד תמיכה להנה"ח ומנהלת המשרד סידורים מחוץ למשרד (דואר, איסוף צ'קים וכדו') אינטראקציה יומיומית עם מנהלי המשרד, עובדים, אורחים וספקים מעקב וניהול נוכחות עובדים שעות העבודה:משרה מלאה, א'-ה' 9:00-17:30 (גמיש מעט) משרדים במתחם הבורסה בר"ג, קרוב לצירי תחבורה ציבורית מרכזיים
דרישות התפקידניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה יכולת מתן שירות ברמה גבוהה ראש גדול, לקיחת יוזמה ואחריות סבלנות ואדיבות יחסי אנוש מעולים כושר ביטוי בכתב ובעל-פה יכולת וניסיון בסביבה ממוחשבת שליטה מלאה בתוכנות אופיס – חובה יתרון: שליטה בסיסית באקסל נא לציין ציפיות שכר תחילת עבודה מיידית - לטווח ארוך
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מנהל/ת משרד -10,000 ש"ח בחודש-למשרד בב"ב לחצ/י כאן
דרושה עובדת לניהול תיקי לקוחות לחב' בביתר עילית. עבודה מתאגרת ומעניינת עם שכר נאה ואפשרויות קידום. אופי העבודה: מענה ללקוחות, טיפול בפרויקטים, back office, לידים ועוד' ימים א'-ה' - 09:30-15:30
דרישות התפקיד* ידע במחשבים - חובה * מוסר עבודה גבוה * נסיון בעבודה משרדית * תקתקנית ומסודרת * לויאלות * מולטיסקינג * ידע בגרפיקה - עדיפות * עדיפות לתושבת ביתר עילית
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:נחמי
למשרת נציגות שירות למוקד חרדי נשי מודיעין עילית לחצ/י כאן
sרוש/ה סטודנט/ית למרפאה מובילה בירושלים התפקיד משלב: ניהול יומנים, תיאום פגישות, גבייה, בקרה על תהליכי עבודה, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות, תפעול לוגיסטי שוטף ועוד. *המשרה ממוקמת בירושלים*
דרישות התפקידסטודנטי/ת עם יתרת לימודים של שנתיים-חובה מכוונות לעבודה בימי שני ושלישי 14:00-19:00 וימי שישי 8:00-13:00 -חובה אנגלית ברמה טובה -יתרון משמעותי שליטה ביישומי Office- יתרון משמעותי
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג טלפוני במוקד גברים תורני בבית שמש, 80 - 140 לשעה לחצ/י כאן
למשרד עורך דין בכפר סבא העוסק בתחום המשפט האזרחי דרושה מזכירה
כפר סבא לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
למשרד עורך דין בכפר סבא העוסק בתחום המשפט האזרחי דרושה מזכירה חרוצה ונמרצת למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיאום פגישות, ניהול לו"ז ואדמיניסטרציה שוטפת התפקיד מוצע לגברים ונשים
לקליניקה לאסתטיקה רפואית (בפארק העסקים הצפוני בלוד ) דרושה פקידת קבלה ייצוגית , אחראית שאוהבת את עולם הקוסמטיקה . אפשרות למשרה חלקית/ מלאה שכר שעתי של 45 ש״ח לשעה כל התנאים הסוציאליים וארוחות מסובסדות
עוזר/ת אישית לתפעול ומכירות - תפקיד משלב תפעול ,אדמיניסטרציה ובק אופיס
פתח תקווה לפני 2 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חרדית
דרושים: עוזר/ת אישית למנהלת אופרציה ועוזר/ת אישית לסמנכ"לית מכירות לחברת תיירות דתית בפתח תקווה ליד צומת גהה . תקן זמני לחצי שנה עם אופציה לקבוע.
מה כוללת העבודה? בקרה ומעקב אחר הזמנות אנשי המכירות עזרה בתפעול וביצוע משימות כגון ביטוחים, טיסות ועוד מעקב אחרי משימות פתוחות וסיוע בתמחורים תקשורת מול סוכנים, אנשי מכירות ולקוחות מתן פתרונות ומתן תמיכה למנהלת האופרציה ולסמנכ"לית המכירות
דרישות התפקידדרישות התפקיד: שליטה ביישומי מחשב (Excel וכו') יכולת עבודה בשעות גמישות ועומס משתנה יכולת עבודה מסודרת וממוקדת יחסי אנוש מעולים אנגלית – יתרון ניסיון קודם – לא נדרש (יתרון לניסיון במכירות ותפעול)
למה להצטרף אלינו? חברה מצוינת עם הון אנושי איכותי- חברה משפחתית של 60 עובדים סביבת עבודה נעימה ותומכת
היקף משרה: משרה מלאה, כולל נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך, יש אפשרות למשרת עד 16 למרות שעדיפות למלאה שכר: ייקבע בהתאם לכישורים ולניסיון ואחוז משרה * משרה מס׳ #565926 מיועדת לגברים ונשים כאחד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:אסף
למשרת מנהל/ת משרד -10,000 ש"ח בחודש-למשרד בב"ב לחצ/י כאן
דרוש/ה מנהל/ת משרד עם ראש גדול ושימת לב לפרטים הקטנים שיצטרף/תצטרף לצוות שלנו יקח עסק לנקודה גבוה יותר ברמה האירגונית והניהולית. העבודה שלושה ימים מהבית ויומיים מהשטח (במרכז). תיאור המשרה: ניהול שוטף של המשרד: ניהול יומנים, תיאום פגישות וכו'. טיפול במסמכים ובחומרים מנהלתיים. תיאום לוגיסטי עבור פגישות ואירועים. תמיכה בפרויקטים שונים. ריכוז מידע ודיווח על נתונים חשובים. יכולת כתיבה ברמה טובה.
דרישות התפקידשליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, Outlook). יכולת עבודה עצמאית ובצוות. יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה מאד. יכולת ניהול עובדים. ניהול מו״מ בחוזים מול יזמים. רעב להצליח ולגדול.
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
לחברת ייעוץ בשרון דרושה מנהלת משרד התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד קשר עם לקוחות וניהול יומנים הכנת מצגות ותיחזוק אתר אינטרנט ורשתות חברתיות הבנה חלקית של הנה"ח. דרישות: ניסיון בתפקיד דומה- חובה שליטה ביישומי מחשב הכרות עם תוכנה לעיצוב גרפי יכולת עבודה עצמאית משרה חלקית ( 6 שעות ביום) המשרה במושב בצרה ונדרשת ניידות. תנאים טובים וסביבת עבודה נעימה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה
לחברת קבלנות ואינסטלציה למוסדות ציבור ברמת השרון דרוש/ה מנהל/ת משרד לטווח ארוך
רמת השרון לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברת קבלנות ואינסטלציה למוסדות ציבור ברמת השרון דרוש/ה מנהל/ת משרד לטווח ארוך.משרד קטן, ותיק ואיכותי. אם אתם מחפשים משרה חלקית עם שקט ונוחות יחד עם עצמאות מקצועית זו המשרה עבורכם!!! שעות בוקר גמישות 8:00-13:00, אפשרות לעבודה היברידית(רמת השרון), ימים א’-ה’. אחריות מלאה כפונקציה יחידה על המשרד: מילוי מכרזים, הצעות מחיר, מענה לטלפונים, עבודה מול עיריות/ספקים/קבלנים. שליטה באקסל/וורד- חובה! ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה!
לחברת יעוץ ניהולי מובילה דרוש /ה אחראי /ת מכרזים לריכוז פעילות המכרזים. ניהול תהליך הגשת המכרז ואחריות להגשתו. משלב איתור מכרזים, כתיבה וריכוז ההצעה והגשת המכרז. המשרד בתל אביב.
התפקיד כולל: איתור מכרזים במגזר הציבורי ומאגרי יועצים במקורות שונים. בדיקת דרישות המכרז, הכנת המענה למכרז בניית חוברת המכרז (בנייר ובמדיה אלקטרונית), ניהול לו"ז להגשות המכרזים, הכנת מצגות לראיונות, טיפול וניהול בדיקות חוזים וביטוחים כולל מעקב, ניהול מעקב הגשת מכרזים ורישום למאגרי יועצים
דרישות התפקידתואר אקדמי - חובה! ניסיון קודם בכתיבת מענה למכרזים - יתרון! ידע ברמה גבוהה ב word , PowerPoint שליטה באקסל שליטה באנגלית יכולת עבודה עצמאית יכולת לעבוד תחת לחץ של הגשות בלוחות זמנים צפופים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מזכיר/ה למח' קשרי חוץ במרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
לישיבת אמית נחשון דרושה מזכירה בכירה למשרה מלאה, עם כל התנאים. דרישות התפקיד: יכולת למידה מהירה, יחסי אנוש מעולים, שירותיות, ניהול זמן, עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. סדר וארגון, חריצות, שליטה מלאה בתוכנות OFFICE. ידע בתוכנות משה"ח - יתרון.
מזכירה צמודה למנהלת משרד למשרה חלקית. ניהול יומנים, תיאום פגישות, מענה טלפוני, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, הכולל סיוע וטיפול בחשבונות וכד' רקע באדריכלות- יתרון
דרישות התפקידיכולת קליטה מהירה שליטה מלאה ביישומי office, gmail ו-adobe pdf. ראש גדול, יכולת ארגון, דיוק וסדר
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:ליאורה
למשרת שירות לקוחות במתתיהו, 7500 ש"ח + בונוסים + אפשרות למ.חלקית לחצ/י כאן
דרוש/ה תותח/ית בק אופיס לצוות מנצח לחברה בא.ת. הר טוב א'
בית שמש לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה תותח/ית בק אופיס לצוות מנצח לחברה בא.ת. הר טוב א' יצירת פישות מכירה (טלמיטינג). טיפול בהזמנות לקוח ותיאום הספקות. מתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה. ניהול מלאי, רכש וייצור. תמיכה אדמיניסטרטיבית: תיאום פגישות, ניהול יומנים ועוד
דרישות התפקידלמידה מהירה ושליטה בסביבה ממוחשבת (תוכנות אופיס). סדר וארגון. יחסי אנוש מצוינים. תואר אקדמי יתרון.
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציגות שירות למוקד חרדי נשי מודיעין עילית לחצ/י כאן
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה למחלקת תפעול ורכב בכפר סבא
כפר סבא לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה למחלקת תפעול ורכב לקבוצת יעל קבוצת IT מובילה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרציה לתפקיד מגוון ודינמי הכולל: תפעול ותיאום אדמיניסטרטיבי הנפקת חשבוניות, עבודה מול ספקים, הפקת דוחות וניהול מלאים שירות פנים-ארגוני בנושאי רכב ותפעול ניהול יומן סמנכ"ל הכספים נדרשת יכולת ארגון גבוהה, היכרות עם אקסל, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. עבודה בכפר סבא | משרה בהיקף 80%
דרוש/ה פקיד/ת מחסן למרלו"ג באיירפורט סיטי! תיאור התפקיד: לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת מחסן לתפקיד מגוון ודינמי הכולל עבודה אדמיניסטרטיבית ותפעולית. 🔹 קבלת הזמנות מצוותי חוץ (מתקינים, טכנאים ונהגים) 🔹 הקלדת הזמנות במערכת ועבודה מול מחשב 🔹 בדיקת תקינות מחירים ומלאים 🔹 עבודה מול מחסנאים וביצוע הזמנות לליקוט 🔹 קשר ישיר עם לקוחות לתיאום אספקות, חוסרים, מחירים ועוד **דרישות:** ניסיון קודם בתחום אדמיניסטרציה / עבודה משרדית – חובה שליטה במערכות CRM / פריוריטי – יתרון נכונות למשרה מלאה 07:00-16:00/17:00 + שעות נוספות במידת הצורך יכולת עבודה בצוות, סדר ודיוק תנאים מעולים וסביבת עבודה יציבה ונעימה! המשרה ממוקמת במרלו"ג באיירפורט סיטי
התפקיד כולל סיוע ותמיכה אדמיניסטרטיבית לרכז מכרזים בחברה. טיפול בהגשה ומענה למכרזים, התקשרות עם ספקים, מחלקות פנים וחוץ ארגוניות ומנהלים בדרגים שונים. עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בכפר סבא, א-ה 8-17
דרישות התפקיד בין 2-4 שנות ניסיון קודם בתחום Back Office / האדמיניסטרציה- חובה ניסיון בתחום המכרזים וההתקשרויות- יתרון משמעותי! ניסיון בעבודה עם EXCEL ו-WORD יכולת התנסחות טובה בעברית - בכתב ובע"פ. תודעת שירות מפותחת, יכולת בינאישית גבוהה ויחסי אנוש מצויינים, סדר וארגון- חובה.
דרושה מזכירת קבלה / מנהלת אדמיניסטרטיבית - שוהם העבודה באזור שוהם (אזור התעשייה) בימים א'-ה': 08:00-16:30 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. דרישות התפקיד: מענה לטלפונים ולמיילים מול לקוחות ומול הסניפים (וורבלית, נעימה) ראש גדול, אחראית ומדויקת שניתן לסמוך עליה שתדע "לסגור קצוות" עבודה תחת לחץ מול מספר גורמים מנהלות למיניהן – דואר, הזמנות ציוד משרדי, אחריות על חברת הניקיון, כיבוד ועוד מעקב הזמנות/זיכויים שליחת חשבוניות ללקוחות יציבות תעסוקתית ידע ב-OFFICE, אקסל ופריוריטי – חובה!
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מזכיר/ה למח' קשרי חוץ במרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
דרוש/ה מתאמ/ת פרוייקטים - אדמיניסטרציה מיקום: בני ברק
בני ברק לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מתאמ/ת פרוייקטים - אדמיניסטרציה מיקום: בני ברק מה בתפקיד? הכנת דוחות מעקב ובקרה, הפקת חשבוניות והצעות מחיר ריכוז מסמכים ותמיכה אדמיניסטרטיבית בפרויקטים עבודה מול צוותים משפטיים, ביטוחיים והנדסיים דרישות: שליטה מלאה ב-Office וב-Excel ברמה גבוהה ניסיון בעבודה עם מערכות פריוריטי / רמדור / זיו / סאפ – חובה! יכולת עבודה עצמאית תחת ריבוי משימות וניהול מספר פרויקטים במקביל ניסיון אדמיניסטרטיבי בענף התכנון/בנייה – יתרון משמעותי תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת פקיד/ה למוקד זימון תורים למרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למרפאת שיניים מתן שירות למטופלים זימון תורים, תזכורים, שירות פרונטלי וטלפוני, עבודה עם רופאים ועוד. עבודה במשמרות: ימי א׳-ה משעה 09:00-17:00 או משעה 11:00-19:00 ניסיון במתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים ניסיון בעבודה מול מחשב אמינות, שירות, ואדיבות. 45 ש"ח לשעה המרפאה נמצאת ברמת גן
דרושה מזכירה למשרד עורכי הדין ונוטריון פרידמן טופול ושות'. בקניון אדומים
מעלה אדומים לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
דרושה מזכירה למשרד עורכי הדין ונוטריון פרידמן טופול ושות'. דרישות התפקיד: אחריות וראש גדול יכולת עמידה בלחץ יתרון לבעלי ניסיון בעבודת מזכירות במשרד עורכי דין היקף המשרה: מלאה דרך קדם 5, קניון אדומים
דרוש פקידה לחברה בצורעה ( ליד בית שמש) 🔹 שעות: 08:00-17:00 🔹 שכר: 38 ש"ח לשעה 🔹 תיאור: בקרה על קליטת סחורה, ניהול מלאי, אדמיניסטרציה, קליטת עובדים. 🔹 דרישות: ניסיון דומה, ידע ב-WMS ואקסל, ניידות.
דרוש.ה רפרנט.ית תפעול והזמנות לחברה מובילה בתחום הציוד התעשייתי בבית שמש - משרה #506846
בית שמש לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
דרוש.ה רפרנט.ית תפעול והזמנות – (08:00-16:00) לחברה מובילה בתחום הציוד התעשייתי הממוקמת בבית שמש תיאור התפקיד: קבלת הזמנות שהתקבלו במערכת וניהול תהליך הטיפול בהן בין המחלקות השונות. עבודה פנים-ארגונית מול גורמים שונים. שמירה על סדר וארגון בתהליך העבודה. ביצוע מעקב אחר סטטוס ההזמנות ותיאום בין הגורמים.
דרישות התפקידניסיון קודם בתפקיד דומה בתחום הלוגיסטיקה/תפעול – חובה. סדר וארגון ברמה גבוהה. יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. *
לחברה העוסקת בתחום הבטיחות הממוקמת בא.ת מערבי בראשון לציון דרושה מזכירת חברה
ראשון לציון לפני 7 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברה העוסקת בתחום הבטיחות הממוקמת בא.ת מערבי בראשון לציון דרושה מזכירת חברה דינאמית ומחויבת לטיפול בכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים לרבות מעקב אחרי יומנים, הוצאת חשבוניות, קשר עם לקוחות וכו'. אנו מציעים סביבה דינאמית, תנאים טובים, משכורת טובה, סיבוס ושאר הטבות
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת פקיד/ה למוקד זימון תורים למרכז רפואי בב"ב לחצ/י כאן
רכז/ת למיזם הלאומי לביטחון תזונתי - לסניפי אילת/ באר שבע / אשקלון
באר שבע/אשקלון/אילת לפני 7 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה דתית/חילונית
המיזם הלאומי לביטחון תזונתי מגייס רכז/ת נוסף למיזם - (אילת/ באר שבע/ אשקלון - נא לכתוב שם רשות רשות מבוקשת). תחומי אחריות: מיצוי זכויותיהם של המשפחות בפרוייקט. ריכוז סדנאות למשפחות בקרה על חלוקת המזון קשר שוטף עם המחלקה לשירותים חברתיים יינתנו למועמד הנבחר הכשרה הדרכה וליווי. היקף משרה: מלאה/חלקית
דרישות התפקידדרישות התפקיד: עדיפות לבעלי תואר ראשון יחסי אנוש מעולים עבודה בסביבה ממוחשבת סדר וארגון
כפיפות מנהלית לעמותה מקצועית לאגף הרווחה היקף משרה: מלאה/חלקית
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה עבודה משרדית חרדי, עבודה עבודה משרדית חרדי, משרות עבודה משרדית חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!