לארגון תורה וחסד דרוש מנהל ועובדים לשעות הערב בתחום זיכוי הרבים, תנאים טובים למתאימים, מתאים גם לאברכים ובחורים אוירה חרדית קו"ח בווצאפ בלבד-052-3826668 או במייל info@tachlit.org.il
דרישות התפקידלארגון תורה וחסד דרוש מנהל ועובדים לשעות הערב לניהול וארגון פרויקטים תורניים של תורה וחסד ועבודות מזכירות לזיכוי הרבים תנאים טובים למתאימים, אוירה חרדית
מזכירה למרפאה מתקדמת המתמחה ברפואת שיער ורפואה אסתטית. התפקיד כולל- ניהול יומן תורים , קשר שוטף עם מטופלים מתן מענה טלפוני ובווטסאפ ליווי מטופלים מקצה לקצה שיווק ומכירת טיפולים גביית תשלומים וניהול קופה ניהול מלאי והזמנות. ימים א'-ה'- 07:00-08:00/15:00-16:00 מיקום- רמת החייל/ בקרבת קניון איילון, 5 דקות מבני ברק
דרישות התפקידהקפדה על לבוש צנוע - חובה היכרות עם המגזר החרדי - יתרון. יכולת שכנוע ומכירה גבוהה תודעת שירות גבוהה ניסיון במכירות - חובה יכולת עבודה עצמאית אחריות ומסירות שליטה ביישומי מחשב
התפקיד כולל- 📞מענה טלפוני לשיחות נכנסות בלבד לחיובי תשלומים, חיובי כרטיס אשראי בפועל והפקת חשבוניות. 📞
המשרה במגדלי ב.ס.ר בבני ברק/רמת גן. 📞 הפסקה משולמת על חשבון החברה 📞 מתנות בחגים, ימי הולדת, ופינוקים. 📞 חופשות בערבי חג, ושאר ימים מיוחדים בשנה, 📞 הכשרה על חשבון החברה.
שעות נוחות- ימים א-ה אפשרות קידום למתאימים/ות
דרישות התפקידיכולת וורבלית יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
שילחו הודעה חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מתאם/ת פגישות לחב' נדל"ן במגדלי בסר לחצ/י כאן
ניהול קמפיינים. קשרי לקוחות. עבודות גרפיקה. הכנת מצגות לשיעורי הלכות. ימים א'-ה' -7 שעות יומיות
דרישות התפקידיכולת ניהול. וגם לא לפספס פרטים קטנים. תקשורת טובה. ידע בתוכנות מחשב, ובcrm. וכן ברב מסר. קצת גרפיקה. ובמיוחד קנבה. מוכנות לעבוד מידי פעם בערב. זמן קצר
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:דניאל
למשרת אשת סושיאל וקופי למשרד דיגיטל חרדי בלוד! לחצ/י כאן
1. הכנת חשבונות עסקה ללקוחות המשרד 2. הנפקת חשבוניות מס ללקוחות ששילמו 3. ניהול יומנים של עורכי דין (תיאום פגישות וכו') 4. מעקב אחר תשלומים וחשבונות פתוחים 5. ריכוז פעילות מול מנהלת החשבונות כגון בסוגיות של משכורות 6. לדאוג לציוד משרדי (ניירות, עטים, חלב, קפה וכו')
דרישות התפקידניסיון של לפחות שנתיים בעבודה כמנהל/ת משרד ניסיון ושליטה ביישומי אופיס ניסיון בניהול יומנים ניסיון בהפקת חשבוניות - ייתרון
מנהלת אדמיניסטרציה למשרד ראיית חשבון ויעוץ משכנתאות בעלת ניסיון במתן שירות לקוחות וניהול לו"ז. העבודה כוללת מענה ללקוחות וביצוע החזרי מס (הסמכה על חשבון החברה) עבודה בצוות בנות / חרדיות. ימים א'-ה' - משרה מלאה. עם גמישות מועטת במידת הצורך. מיקום- מערב ראשל"צ
דרישות התפקידניסיון בניהול משרד - שנתיים לפחות זיקה לעולם הפיננסים יכולת עבודה עצמית משרה מלאה סביבת עבודה צעירה ונעימה
לחברת ותיקה ומוכרת במגזר החרדי דרושה מזכירה ונציגת שירות לקוחות. תיאור התפקיד: מענה וטיפול בלקוחות, מענה לטלפונים, תיאומי פגישות, ועבודות משרד פשוטות ומרכבות בסביבת מחשב ואינטרנט. דרישות התפקיד: שירותית לפני הכל! אחראית, מסורה, מסודרת , חיוך על הפנים- חובה ! יכולת גבוהה בעבודה תחת תנאי לחץ,
ניסיון במזכירות- חובה שליטה מעולה באקסל ותוכנות אופיס - חובה. אנגלית/אידיש ברמה גבוהה - חובה ניסיון בהנהלת חשבונות / תכנות - יתרון
עבודה לטווח ארוך שליחת קו"ח למייל l3811458164@gmail.com
מנהל/ת אדמיניסטרציה לחב' טכנולוגית- למשרה מלאה בלבד
ירושלים לפני 19 שעות
משרה מלאה, סביבה חרדית
מנהל/ת אדמיניסטרציה לחב' טכנולוגית מובילה.
התפקיד כולל- ניהול ותיאום של פעילויות יומיומיות במשרד אחריות על ניהול כספים וגבייה מלקוחות מעקב וניהול מלאי והזמנות תיאום לוחות זמנים ופרויקטים עבור צוותים. ימים א'-ה- משרה מלאה בלבד. לא מתאים למחפשי/ות משרה חלקית או למשרת אם. מיקום- רמת אשכול. תנאים מצוינים למתאימים/ות. המשרה מתאימה לגברים ונשים כאחד. סביבת עבודה חרדית
דרישות התפקידיכולת עבודה במשרה מלאה - חובה. ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות שליטה בתוכנות ניהול משרדיות (ERP, Excel) יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית
עובדת אדמיניסטרטיבית בעלת רקע בגבייה - ניסיון בבק אופיס או מזכירות
גבעת שמואל לפני 20 שעות
משרה מלאה, סביבה חרדית
עובדת אדמיניסטרטיבית בעלת רקע בגבייה לחב' מימוש זכויות בגבעת שמואל. עבודה בימים א'-ה' - 7 שעות יומיות. עבודה בצוות בנות עם אוירה מרימה ומקדמת. שכר ותנאים מעולים למתאימה. עבודה באנרגיה גבוהה עם הרבה סיפוק ועשיה. הכשרה מקצועית ומלאה
דרישות התפקידניסיון קודם של שנתיים לפחות, בתחומי אדמיניסטרציה - חובה. מיומנות בעבודה על מחשב-חובה. רקע בתחום הגביה - יתרון מובהק. תכונות אופי: יכולת בין אישית גבוהה, אינטליגנציה רגשית ואמפתיות. רהיטות, אסרטיבית
לעבודה פעמיים- שלוש בשבוע בשעות הערב תיאור התפקיד: ניהול טכני בשטח של מרכז הלימודים, מענה לסטודנטיות ולמרצות וסיוע עם מקרן, הדפסות, נוכחות וכד' העברת מידע, גביות, ואחריות מלאה על המקום בשעות העבודה
דרישות התפקידחוש טכני אחריות ידע במחשבים לא נדרש ניסיון קודם, נעימות ושירותיות אסרטביות מתאים גם לתלמידות סמינר!
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
ניהול השלוחה וקידום צרכי השכונה, קידום יוזמות תושבים, ניהול צוות, ניהול תקציב והובלת תהליכים קהילתיים
דרישות התפקיד• יכולת ארגונית מעולה • יחסי אנוש מצויינים • יזמות ולויאליות • נסיון בניהול צוות- יתרון • משרה מלאה סביבת עבודה נעימה! מקום להתפתחות אישית ומקצועית!
העבודה כוללת עבודה משרדית ונסיעות למדידות והתקנות ציוד. עבודה לטווח ארוך. משרה מלאה. 08:00/09:00-17:00. שכר 12,000. אפשרות ל2/3 משרה
דרישות התפקידרישיון נהיגה. חוש טכני. ראש גדול. תושב ירושלים הכרה טובה של וורד ואקסל.יכולת עבודה טובה עם מחשב אנגלית בסיסית. שימת לב לפרטים קטנים. עדיפות לגילאי 35 +
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:מיכאל
למשרת טכנאי שטח להתקנה ושירות לחב' בירושלים לחצ/י כאן
דרושה יועצת קורסים לעבודה מהבית או מהמשרד בירושלים:
ירושלים לפני 20 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
עבודה בסביבה נשית, חרדית מלאת סיפוק ושליחות! תיאור התפקיד: ייעוץ, התאמה ומכירת קורסים לנשים בתחומי חינוך, זוגיות והתפתחות אישית
דרישות התפקיד• חיבור לנפש האדם • ניסיון במכירות טלפוניות בסכומים גבוהים- חובה! • יחסי אנוש מעולים! • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת! • מגורים בירושלים/הסביבה בלבד • זמינות לעבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע • שכר גבוה למתאימה • בונוס: הקורסים זמינים עבור צוות היועצות!
דרושה תומכת טכנית בבני ברק למתן מענה ללקוחות המשתמשים במערכות החברה
בני ברק לפני 20 שעות
משרה מלאה, סביבה חרדית
התפקיד כולל: מתן תמיכה למשתמשים במערכות החברה לפניות כתובות, בטלפון ודרך השתלטות מרחוק
דרישות התפקיד• רקע בעולמות הטכנולוגיים כגון: טכנאות, תקשוב וכדומה - יתרון • טיפוס טכנולוגי שאוהב ללמוד תוכנות חדשות • ניסיון בעבודה בצוות תמיכה טכנולוגי / אפליקטיבי - יתרון משמעותי • חוש טכני מפותח • כושר הסבר ויכולת ניתוח • שליטה מלאה במחשבים • יחסי אנוש מעולים • תקשורתיות וורבליות העבודה במשרה מלאה. בנוסף פעמיים בשבוע נדרשת זמינות על מחשב של 4 שעות לשלב במשמרות אחה"צ/ערב מהבית. שישי ומוצ"ש. שעות העבודה: משמרת בוקר: 08:00 - 16:00 משמרת אחה"צ (מהבית. מתחלק בין שלוש מוקדניות): 17:00 - 21:00
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת מתאם/ת פגישות לחב' נדל"ן במגדלי בסר לחצ/י כאן
דרוש/ה מזכיר/ה עבור סמנכ"ל מערכות מידע בחברת רכב גדולה! בראשון לציון
ראשון לציון היום
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מזכיר/ה עבור סמנכ"ל מערכות מידע בחברת רכב גדולה! *תיאור ודרישות:* עבודה מרובה עם ממשקים בכלל החברה ניהול אדמיניסטרטיבי של מחלקת מערכות מידע מענה לטלפונים, תיאום פגישות, ניהול יומנים (מספר יומנים במקביל). טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות וכדו' לפחות שנה של ניסיון אדמינ’ קודם - חובה! (בעדיפות למי שעבד/ה בחברות גדולות) משרה מלאה, 08:00-17:00 ימים א'-ה' *מיקום:* אזור ראשון לציון
אנו מגייסים אחראי/ת בק אופיס תפעולי לעבודה בתחום האנרגיה המתחדשת בתל אביב
תל אביב-יפו היום
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
הצעד הבא שלך בעולם הסולארי מתחיל באמרל! אנו מגייסים אחראי/ת בק אופיס תפעולי לעבודה בתחום האנרגיה המתחדשת במסגרת התפקיד חשיפה לתחום חדשני ומתפתח, אופציות קידום ותנאים מעולים. מה אנחנו מחפשים? ניסיון צבאי בחמ"ל/ חדר בקרה/ תפקידי תפעול ובק אופיס סדר וארגון, דייקנות, יכולת תשומת לב לפרטים הקטנים מיקום המשרה: תל אביב
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
דרושים פקידי/ות קבלה למתחם מגורים ומסחר ברמת גן! מתחם מגורים ומסחר בלב רמת גן מחפש פקידים/ות קבלה להצטרף לצוות המקצועי שלנו! מה תעשו אצלנו? קבלת אורחים ודיירים עם חיוך מתן מענה ושירות מקצועי ואדיב סיוע בניהול יומיומי של המתחם שעות נוחות ותנאים מעולים סביבה דינמית ומשפחתית מיקום מרכזי ברמת גן העבודה מתאימה גם לסטודנטים
דרישות התפקידשירותיות ויחסי אנוש מצוינים ייצוגיות ואחריות זמינות לעבודה במשמרות
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
Front desk Receptionist for an International company
איירפורט סיטי היום
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
An International company providing professional solutions in the field of CCTV is looking for a friendly and organized receptionist to manage the front desk, work with suppliers and provide administrative support to the CEO. You will be the first point of contact for guests and provide broader administrative services to the various departments.
Responsibilities: Greet and assist visitors with a positive attitude. Answer and direct phone calls to appropriate departments. Manage scheduling, meeti
requirementsPrevious experience in reception or administrative roles. Excellent communication and multitasking skills. Proficiency in Microsoft Office. Friendly and professional demeanor, with experience handling supplier relations and executive support. If youre looking for a role with more responsibility and enjoy working in a dynamic environment, apply now!
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:קרן
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
דרוש/ה מנהל/ת משרד בחברה הנדסה מובילה בפתח תקווה!!
פתח תקווה היום
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה מנהל/ת משרד בחברה הנדסה מובילה בפתח תקווה!! תיאור התפקיד: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, קבלת קהל, הזמנות, מיילים, טלפונים משרה מלאה, א-ה תנאים מדהימים דרישות תפקיד: ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה לפחות שנתיים ניסיון בתיאום פגישות וניהול יומנים שליטה באנגלית ברמה טובה - חובה
לסניף התיאוריה בירושלים דרוש/ה פקיד/ת קבלה. קליטת הנבחנים במערכת הממוחשבת והפקת תוצאת הבחינה. עבודה דינאמית, 3-4 משמרות בשבוע- 08:30/10:00-16:30-18:00 נכונות לעבודה בימי שישי עד 12:30- 08:30/ ( עבודה 3 ימי שישי בחודש )
דרישות התפקידעבודה עם קהל, ידע בסיסי במחשבים, נכונות לעבודה בימי שישי, ניסיון במתן שירות
לחברה יוקרתית בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס * ללא נסיון וללא ימי שישי • * שילוב של יומיים עבודה מהבית!!! • התפקיד כולל : טיפול בפולסיות, הזנת נתונים , עבודה מול סוכנים וגורמים פנים אירגוניים המשרה בימים א׳-ה׳ בין השעות: 9:00-17:00/8:00-16:00/7:00-15:00 + שילוב של יומיים עבודה מהבית לאחר הכשרה! + ללא ימי שישי!! שכר ממוצע: 7,500₪ +תשלום שעות נוספות+ תנאים של עובד/ת חברה מהיום הראשון! ובינהם: חנייה תן ביס לארוחת צהריים החזרי נסיעות נופש חברה בארץ ובחו״ל פיתוח קריירה בעולם הביטוח! הכשרה פרטנית ימי כיף, וערבי גיבוש ביטוחי שיינים לאחר שנה מתנות בחגים ובימי הולדת ראיון קצר ומתחילים!
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
למשרד בוטיק בתחום הביטוח דרוש/ה פקיד/ה עבודה מהבית בלבד
עבודה מהבית לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית, היברידית
למשרד בוטיק בתחום הביטוח דרוש/ה פקיד/ה עבודה מהבית בלבד. ימים א-ה - שעות העבודה שכרלשעה תלוי ניסיון דרישות התפקיד : עבודה אדמיניסטרטיבית. מיילים / התנהלות מול חב' הביטוח / מענה ללקוחות החברה / ניהול תיקי לקוחות . *****רק עם ניסיון בתחום הביטוח !!!!!! ****
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
לחברה משפחתית לייעוץ בתחום המס דרוש/ה מזכיר/ה מיקום המשרד: רמת גן
רמת גן לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
מיידי !!! לחברה משפחתית לייעוץ בתחום המס דרוש/ה מזכיר/ה מיקום המשרד: רמת גן סמוך לתחנת הרכבת סבידור משרה מלאה ימים ראשון עד חמישי שעות עבודה 09:00 עד 18:00 לפחות 3 שנים ניסיון בתפקיד מזכירות
בחולון לחברה ציבורית בתחום תשתיות הנדסה דרוש.ה מזכירת הנהלה מחליפה
חולון לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
בחולון לחברה ציבורית בתחום תשתיות הנדסה דרוש.ה מזכירת הנהלה מחליפה . שכר של 65 שח לשעה. השכלה אקדמאית, אנגלית טובה, ניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח, שליטה באופיס. מ-12/1 עד 26/1. שעות 10:00 עד 15:00
לחברת גרין קואט אלגת בקיבוץ אלונים דרוש/ה פקיד/ת הזמנות!
יזרעאל לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברת גרין קואט אלגת בקיבוץ אלונים דרוש/ה פקיד/ת הזמנות! תפקיד כולל קבלה , פתיחה וליווי הזמנה במערכת ERP , בדיקה והעברת הזמנה ליצור. משרה מלאה מערך הסעות: עפולה, נוף הגליל, מגדל העמק, חיפה , קריות
דרישות התפקידניסיון פקידותי מחברה תעשייתית חובה! ידע בקריאת שרטוטים יתרון רב שליטה ביישומי אופיס חובה ידע בפריורטי / ERP יתרון רב
משרדנו המהמם מחפש מזכיר/ת הנהלה משרה מלאה | פ"ת - בסמוך לרכבת הקלה | כחלק מצוות
דרישות התפקידאנרגיות טובות, ייצוגיות, דיסקרטיות וניסיון מוכח בניהול יומנים - כחלק מצוות! ניהול יומנים ותיאום פגישות מגוונות לשני מנכ"לים משותפים + בכירים נוספים, זימון מועמדים לראיונות עבודה, מעקב ובקרה אחר משימות, סיכום ישיבות הנהלה, תמיכה בפעילות המזכירות על כל המשתמע מכך: מתן מענה טלפוני שוטף, קבלת אורחים ועוד
דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לחברה מובילה באזור המרכז בבורסה ברמת גן
רמת גן לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לחברה מובילה באזור המרכז בבורסה ברמת גן תיאור התפקיד: •סינון שיחות טלפון ודוא"ל •ניהול תכתובות בשם המנכ"ל •השתתפות בישיבות, רישום פרוטוקולים מפורטים, הפצת סיכומי ישיבות לגורמים הרלוונטיים •ניהול רשימת משימות של המנכ"ל •מעקב אחר התקדמות פרויקטים ומשימות •תזכורות למנכ"ל ולצוות לגבי מועדי סיום ועמידה בלו״ז •הכנת מצגות ודוחות לפי הצורך •סיוע בניהול פרויקטים נדל"ניים •איסוף וארגון מידע רלוונטי לפרויקטים •תיאום פגישות עם לקוחות ושותפים עסקיים •מעקב אחר בקשות ופניות משרה מלאה יש גמישות של להגיע מוקדם ולצאת מוקדם עם אפשרות להשלים שעות, אבל זה במסגרת משרה מלאה שכר של 17-18K המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות התפקיד•ניסיון בתחום האדמיניסטרציה הבכירה - חובה •שליטה בתוכנות Office ובפרט בוורד, אקסל, פאואר-פוינט ואואטלוק •שליטה ובמערכות ניהול פרויקטים וניהול משימות (Monday.com) ופתרונות טכנולוגיים •אנגלית – דיבור וכתיבה ברמה גבוהה
לMertens-Malam Teamדרוש/ה עוזרת אדמינסטרטיבית לארגון מוביל באזור השפלה
שפלה לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לMertens-Malam Teamדרוש/ה עוזרת אדמינסטרטיבית לארגון מוביל באזור השפלה. התפקיד כולל עבודה בארגון מוביל, סיוע בניהול האדמנסטרטיבי של המחלקה, עבודה בסביבה נעימה, ניהול יומנים, מענה לטלפונים, תיאום פגישות. המשרה הינה משרה מלאה
דרישות התפקידניסיון אדמינסטרטיבי קודם - חובה ניסיון בניהול יומנים ובקביעת פגישות מרובות משתתפים שירותיות, אמינות, יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בתנאי לחץ
למרפאה בחיפה, דרושה סטודנט/ית לתפקיד פקידת קבלה ותיאום לו"ז יומן. (טלמיטינג) פעם בשבוע קבלת קהל אחהצ מ- 16:00 עד 19:30 פלוס 4 ימים במשרד בשעות גמישות בוקר צהריים. תשלום שעתי
לחברת IT מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס - מיקום המשרה: ראש העין
ראש העין לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברת IT מובילה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס מיקום המשרה: ראש העין משרה מלאה 8-17 תיאור המשרה: עבודת בק אופיס שוטפת הכוללת בין היתר: איסוף, תיעוד, ריכוז והכנת מסמכים להגשה מעקב אחרי מס' תהליכים במקביל. ניהול יומן פגישות באופן שוטף. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות התפקידניסיון אדמיניסטרטיבי קודם של לפחות שנתיים – חובה! ראש גדול, אחריות , יסודיות, יכולת דיוק וירידה לפרטים. יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות. ידע קודם ב OFFICE
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
פקיד/ת מחסן בעפולה דרישות התפקיד: ניסיון בפריוריטי – חובה רקע מתחום התעשייה – חובה ידע וניסיון בעבודה על מחשב- חובה נכונות לעבודת צוות ויכולת ארגון שעות עבודה: 07:00-16:00
לחברה לציוד רפואי בכפר סבא דרוש/ה פקיד/ה לוגיסטי/ת
כפר סבא לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברה לציוד רפואי בכפר סבא דרוש/ה פקיד/ה לוגיסטי/ת ניסיון לוגיסטי- חובה ניסיון ב-WMS - יתרון משמעותי שליטה באופיס, יתרון לבעלי ניסיון ב-SAP/פריוריטי משרה מלאה 8:00-17:00 התפקיד כולל: -הפעלת מערכת WMS, ביצוע תנועות מלאי - קליטות, ספירות, בקרה על המלאי, הפקת תעודות משלוח, הפקת דוחות ועוד
לחברה מובילה בתחומה בכפר סבא דרושים/ות סורקי/ת מסמכים!
כפר סבא לפני 2 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברה מובילה בתחומה בכפר סבא דרושים/ות סורקי/ת מסמכים! דרישות: סדר וארגון אמינות יכולת למידה גבוהה אנגלית בסיסית שעות עבודה גמישות 5 ימים בשבוע ! סיבוס + שכר מתגמל !
למכון אולטרסאונד בקניון מלחה דרוש.ה מזכיר. ה רפואית ל4 ימים בשבוע
ירושלים לפני 3 ימים
משרה חלקית, סביבה דתית/חילונית
למכון אולטרסאונד בקניון מלחה דרוש.ה מזכיר. ה רפואית ל4 ימים בשבוע. ימים ראשון ושלישי בין השעות 14:00- 19:00 וימים שני ורביעי בין השעות 09:00-15:00. אנחנו מחפשים עובד.ת שירותי/ת, חביב/ה, אחראי /ת, רציני /ת, ייצוגי /ת, שיכול /ה להתחייב למשמרות קבועות ומחפש/ ת עבודה מעניינת עם קהל ולאורך זמן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
בחולון לחברה המובילה בתחומי השירות והתפעול בתחום הביטוח דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה
חולון לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לחברה המובילה בתחומי השירות והתפעול בתחום הביטוח דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה. במסגרת התפקיד: ניהול יומן מנכ"ל תיאום פגישות עבור הנהלת החברה אחריות אדמינסטרטיבית על משרדי החברה: עבודה מול ספקים, ציוד, ניקיון , אחזקה וכו... *שותפות בהרמת פעיליות רווחה משרדיות *סיוע בפרוייקטים מיוחדים ומשימות נוספות בהתאם לצורך
דרישות התפקידניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי הכולל ניהול יומן מורכב שליטה מלאה ביישומי OFFICE דיסקרטיות החלפה לחל"ד + אופציה המשרה בחולון
בבני ברק (אזור ז'בוטינסקי) דרוש/ה פקיד/ה למחסן לוגיסטי!
בני ברק לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
בבני ברק (אזור ז'בוטינסקי) דרוש/ה פקיד/ה למחסן לוגיסטי! העבודה כוללת: עבודת מזכירות במחסני החברה: מיון, שליחת עבודות, איסוף. חלק מהעבודה מול מחשב. א'-ה' משרה מלאה 8:00-16:00. ימי שישי- לסירוגין 8:00-12:00 שכר: 40 לשעה התחלתי
דרושה טלפנית תותחית לארגון "מטבח של חסד" לעבודה על לידים חמים
בני ברק לפני 4 ימים
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
לעמותת "מטבח של חסד" המסייעת בחלוקת מזון ותווי מזון לנזקקים וקשיי יום דרושות מתרימות תותחיות עם ניסיון לעבודה על לידים חמים במיוחד לעבודה ממשרד ביתי נעים ושמור במרכז בני ברק תנאים מצוינים , בונוסים גבוהים במיוחד! 10:00-14:00 גמיש
דרישות התפקידניסיון (יתרון משמעותי) אמביציה ומרץ ראש גדול נעימות כח רצון והתמדה ידע בסיסי במחשבים (תינתן הדרכה)
דרוש/ה מתאמ/ת סחר לעבודה בק אופיס לחברה מובילה בבני ברק
בני ברק/רמת גן/גבעת שמואל/גבעתיים לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה חרדית
תיאור התפקיד: 🔹 עבודה שוטפת מול מנהלי/ות סניפים. 🔹 טיפול בשינויי מחירים, תפעול והטמעת מבצעים בסניפים. 🔹 הפקת דוחות מכירות ואיתור פעילות קופות חריגות. 🔹 עבודה יומיומית על טבלאות Excel ומערכת קומקס. 🔹 נדרשת עבודה עם טלפון חכם ואינטרנט. היקף: 🔸 משרה מלאה – 08:00-16:00
דרישות התפקיד✔️ ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס ו/או עבודה משרדית – חובה! ✔️ ידע וניסיון בתוכנות Office ברמה טובה. ✔️ יכולת עבודה מולטיטאסקינג ואנרגטיות
שילחו הודעה חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:תהל
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
* ניהול מערכת הזמנות: תיאום ושיבוץ הסיורים מול המתנדבים והגורמים השונים *הפעלת הקבוצות בסדנת הפעילות *הדרכת סיורים *עבודת מזכירות למנהלת המשרד מיקום- יפה נוף. ימים א'-ה' - 08:30-15:00
דרישות התפקידיחסי אנוש מעולים עם רגישות ועדינות יכולת תפקוד במצבי לחץ עברית ואנגלית ברמת שפת אם בדיבור וכתיבה
דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברה בענף הרכב! היקף משרה- ימים א׳-ה׳ 9:00-18:00 תחילת עבודה - מיידי מיקום- רמת גן (מתחם הבורסה) תנאים מעולים! נסיון קודם בענף הרכב - יתרון
דרישות התפקיד
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן דרוש/ה סטודנט/ית באגף קנסות ועיצומים - מקום עבודה בלוד
לוד לפני 5 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן דרוש/ה סטודנט/ית באגף קנסות ועיצומים - מקום עבודה בלוד סיוע לאגף קנסות ועיצומים כספיים במשימותיו השונות לצרכי אכיפת חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 שילוב של עבודה משרדית ועבודת שטח. התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות. סיוע בתחזוקת מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דוחות בהתאם להנחיית הממונים. סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם. סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה. עד 120 שעות חודשיות
דרישות התפקידסטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. סטודנט/ית הלומדת במכינה קדם אקדמית. סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומדת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון. שימת לב – בהתאם להוראת התקשי"ר 11.131: יש לצרף אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.
כישורים ונתונים נוספים:
ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה. ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע. ידע וניסיון עם תכונות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות. כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ בעבודה. תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת נציג/ת שירות לקוחות באלקטרה מעליות, סביבה חרדית לחצ/י כאן
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה עבודה משרדית חרדי, עבודה עבודה משרדית חרדי, משרות עבודה משרדית חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!