מזכיר/ה, צמוד לקוקה קולה ב"ב, מילוי מקום לרגל חופשת לידה, 3 חודשים לפחות עם אופציה להמשך
בני ברק לפני 11 דקות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
חברה וותיקה ומצליחה בתחומה מאז 2014. מגייסת כעת מילוי מקום, למשרת מזכירות. החברה עוסקת בשיווק חברות הסלולר בישראל על ידי משווקים תחתינו, חנויות סלולר וסוכנים העובדים מהבית. התפקיד כולל מתן מענה לצוות המשווקים שלנו, טיפול במיילים, עריכת דוחות התחשבנות, ועוד שעות 9:00-17:00 (ניתן ורצוי לעבוד גם עד מאוחר יותר) תחילת עבודה צפויה במהלך חודש דצמבר. ניתן להתחיל באופן מיידי כשעתיים ביום
דרישות התפקידבטחון ומעוף. שליטה מעולה ביישומי המחשב בדגש על אקסל
חייגו חייגו
פקס:חדש! שליחת קו”ח לפקס
איש קשר:
למשרת אב בית למוסדות וקהילה + עובד ניקיון למוסד לחצ/י כאן
מזכיר/ה / מנהל/ת למשמרת ערב - שכר נאה + בונוסים (בנוסף דרושים טכנאי סלולר ומחסנאי)
בני ברק לפני 11 דקות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
חברה מובילה בתחומה, בשיווק חברות התקשורת בישראל, מחפשת אותך, מזכיר/ה מנהל/ה המשמרת, בין השעות 17:00 ל-21:00 (ניתן גם להתחיל מוקדם יותר או לעבוד עד מאוחר יותר, אך אלו שעות הבסיס ההכרחיות) השיווק נעשה באמצעות חנויות סלולר וסוכנים מהבית. התפקיד הינו מתן תמיכה ומענה לצוות המשווקים שלנו. עבודה ידידותית ומעניינת, מול בעלי חנויות- אנשים קבועים. שכר נאה, סביבה נוחה, מיקום נוח מאד בצמוד לקוקה קולה. סביבה חרדית ושמרנית
דרישות התפקידידע ונסיון על המחשב. אסרטיביות ובטחון. ראש גדול
התפקיד כולל: - החתמה על חוזי העסקה, משכורות. - אחריות על נושאי הרכש של המוסד: רכישת ציוד וחומרים, קשר מול בעלי מקצוע, ספקים ומחשוב.
75% משרה / משרה חלקית, סביבה חרדית
דרישות התפקידאסרטיביות, אחריות כושר ארגון ועמידה בתקציב יכולות חישוביות ויכולת לניהול משא ומתן יכולת שליטה במערכות מידע של ספקים תודעת שירות פנים ארגונית גבוהה יעילות, דיסקרטיות
לחברת יבוא בבני ברק, דרושה מזכירה/פקידה. מענה טלפוני ללקוחות ועובדי החברה. שירותי מזכירות. מתן סיוע בכל הקשור להנה"ח, בעת הצורך. ימים א'-ה' משרה מלאה/חלקית
דרישות התפקידסבלנית, תודעת שרות גבוהה, אחריות ודיוק
התפקיד כולל- ניהול משמרת במרפאה תוך מתן מענה לעובדים תפעול המרפאה בנושאים הקשורים לתחזוקה, נראות, עבודה מול ספקים, הפקת דוחות בקרה ועוד מתן שירות טלפוני ופרונטאלי למטופלי המרפאה ניהול מקצועי של צוות מתאמי/ות השירות הנעת עובדים לעמידה ביעדי שירות ומכירה עבודה מול ממשקים במטה ובמרפאות שותפות בהובלת פרויקטים והטמעתם. שכר- 9,500 ש"ח + בונוסים. היקף- שלושה ימים - 08:00-16:00, יומיים- 14:00-20:00 שישי לסירוגין- 08:00-13:00
דרישות התפקידניסיון של שנתיים ומעלה בניהול צוות / אופרציה -חובה ניסיון של שנה לפחות מעולם שירות ומכירות - חובה זמינות לשתי משמרות ערב ושישי לסירוגין - חובה. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי ממשקים יחסי אנוש גבוהים
מכבידנט רשת מרפאות השיניים (מכבי שירותי בריאות) למרפאת ב"ב רבי עקיבא דרוש/ה נציג/ת שירות לעבודה במשמרות במרפאה צוות נציגי שירות. במרפאות גדולות צוות נציגי השירות מנוהל ע"י נציג/ת שירות בכיר/ה. נציגי השירות מעניקים שירות פרונטלי לקהל המטופלים המגיע למרפאת השיניים במגוון נושאים שירותיים, פיננסים ותפעוליים. מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים ללקוחות המרפאה. טיפול בהצעות מחיר, סגירת תכניות טיפול והסדרת תשלומים עמידה ביעדים צוותים בנושא שירות ומכירה
דרישות התפקידניסיון במתן שירות פרונטלי וקבלת קהל כושר ביטוי ברמה גבוהה אורינטציה מכירתית, עקומת למידה גבוהה. העבודה במשמרות משמרת בוקר 8-14 משמרת ערב 14-20 משמרת לילה 20-22:30
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה בבארות יצחק. שכר - 9,000 - 10,000 ש"ח
בארות יצחק לפני 1 שעות
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
התפקיד כולל: • איסוף נתונים מהשטח וריכוזם בדוחות • הפקת דוחות מהמערכת • מעקב ובקרה על עבודות קבלנים ופועלים- רישום במערכת, קידוד, מניעת כפילויות והעברת הנתונים למחלקת השכר והנה"ח • עריכת מחירונים ומעקב על שינויים • קשר מול ממשקים רבים : עובדי השטח, קבלנים, מחלקת השכר, הנה"ח וכו' • טפול בניירת הנדרשת לביקורת תקופתית • בדיקת ואישור חשבוניות קבלנים לרבות התנהלות חשבונאית מול קבלני העיבוד, כ"א וקטיף
דרישות התפקיד• ניסיון של לפחות 4 שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית • רקע בהנה"ח/שכר/ריכוז נוכחות- יתרון משמעותי! • ניסיון בעבודה על אקסל • ניסיון בעבודה מול אנשים • סדר, דייקנות ויכולת ירידה לפרטים • יחסי אנוש ברמה טובה ונכונות לעבודה במסגרת צוותית • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים • יכולת עבודה עצמאית יישומי מחשב - ניסיון בMS בעיקר באאוטלוק אקסל וורד
מזכירה מנוסה לעבודה משרדית. התפקיד כולל- מענה ללקוחות, טיפול בפרויקטים, back office, ועוד' עבודה מעניינת ומתאגרת עם שכר נאה ואפשרויות קידום. ימים א'-ה'- 09:00-15:00
דרישות התפקידידע טוב במחשבים - חובה! מוסר עבודה גבוה, דייקנית, מהירה / תקתקנית. יכולת מולטי טסקינג. עדיפות למגורים בביתר עילית
בארגון עזר מציון חטיבת בריאות הנפש דרושה מזכירת שיווק ממשקים ופרויקטים
בני ברק לפני 1 שעות
משרה מלאה, סביבה חרדית
סיוע וביצוע משימות ותהליכים בתחום השיווק הממשקים והפרויקטים בהתאם להנחיות ניהול משימות בסביבה מרובת ממשקים עבודה מול גורמי פנים וחוץ, לקוחות וספקים חיצוניים. נדרש ניסיון אדמיניסטרטיבי משמעותי בארגון גדול
דרישות התפקידידע והתמצאות בסביבה טכנולוגית חובה נסיון בתחום - יתרון תכונות: אחריות, ראש גדול, יצירתיות, יחסי אנוש מעולים, עמידה בתנאי לחץ, דייקנות, עמידה בשעות עבודה בזמן, אמינות. ידע בתחום המחשוב: היכרות טובה עם אופיס, ווצאפ, חיפוש בגוגל
לאגף מערכות מידע היושב בגבעת שמואל דרוש/ה עוזר/ת סמנכ"ל מערכות מידע.
התפקיד כולל:
ליווי וסיוע שוטף לפעילות מנהל היחידה אחריות על יישום החלטות ומעקב אחר ביצוען. ניהול ועדות היגוי, הכנת דוחות ומצגות, הכנת חומרים למכרזים ועוד הובלה עצמאית של משימות ותהליכים חוצי יחידה אחריות על לו"ז ותיאום יומנים טיפול בתקציב, הזמנות ותשלומים לספקים סנכרון בין יחידות החטיבה השונות מול שאר יחידות הארגון
דרישות התפקידאנרגיות גבוהות ויכולת עבודה בסביבה דינאמית עם צרכים משתנים
ניסיון אדמנסטרטיבי מוכח - חובה
שליטה מלאה באופיס- חובה
שליטה בסיילספורס ומאנדי- יתרון
יכולת טיפול בריבוי משימות בו זמנית, יכולת עבודה עצמאית
רכזת גיוס תרומות – מחלקת התרמת מוצרים היקף משרה: 75%
בני ברק לפני 1 שעות
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
גיוס תרומות, גיוס ושימור תורמים, בשילוב עבודה לפי תכנית עבודה שנתית וגאנט פעילות שנתי. תחומי אחריות גיוס פרודוקטים מספקים לפי צרכים שוטפים ולפי פרוייקטים גיוס ואיתור תורמים חדשים שימור תורמים קיימים לפי תכנית מחלקתית: טלפונים, מכתבים, מיילים, מתנות, שליחת תמונות וצילומים מהתרומות תיעוד והזנה מסודר למערכת הממוחשבת כל התרומות הנכנסות והיוצאות למחלקות השונות בעמותה. ביצוע משימות המחלקה לפי גאנט שנתי המחולק ל: פעילות שוטפת ופרוייקטים קבלה וריכוז בקשות ודרישות לגיוס תרומות מהמחלקות השונות בעמותה וניתוב ומעקב ביצוע. קבלת תרומות פיזית וחלוקה לפי בקשות המחלקות השונות בתיאום מול המחסן ומנהל הרכש. יוזמה להגדלת ושימור מערך התורמים והתרומות במחלקה טיפול וריכוז הפעילות המשרדית של המחלקה כגון: הפקה, הדפסה ושליחת מכתבים לתורמים, מתנות לתורמים, תיעוד הפעילות וכד'. הכנת דוח ריכוז תקופתי, לפי דרישות מנהלת המחלקה, של פעילות המחלקה. דיווח שוטף וביצוע משימות בהתאם לדרישות מנהלת המחלקה
דרישות התפקידהשכלה: 12 שנות לימוד, רצוי קורס מכירות / מזכירות ניסיון בעולם המכירה והשירות שפות: עברית ברמה גבוהה, אנגלית – יתרון. ידע בתחום המחשוב: שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, גישה לשימוש בטלפון חכם יכולת שיווק ומכירה עבודה מסודרת, דיוק וסגירת משימות יכולת עמידה בעומס משימות בפרוייקטים עונתיים. נכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות בזמני הפרויקטים. יכולת לעבודה בצוות תקשורת בינאישית גבוהה יוזמה ויכולת פתרון בעיות, יצירתיות וגמישות מחשבתית
מזכירה בכירה דוברת אנגלית ברמת שפם אם - English speaking secretary
ירושלים לפני 1 שעות
משרה מלאה/חלקית, סביבה חרדית
מזכירה בכירה דוברת אנגלית ברמת שפם אם לחב' נדל"ן בשכונת רוממה. עבודה בסביבה מקצועית ונעימה של אנ"ש. ימים א'-ה'- 09:30-15:30
A company specializing in Real Estate is seeking for an experienced Executive Administrator. Detailed oriented. English in a level of mother tongue is a must. Strong computer skills – Office and more
requirementsבעלת ניסיון רב שנים- חובה. אנגלית שפת אם או ברמה של שפת אם - חובה. שירותיות וירידה לפרטים "ראש גדול". שליטה מלאה בתוכנות מחשב
למוסך בירושלים דרוש יועץ שירות התפקיד כולל: קבלת לקוחות, טיפול שוטף, מעקב, טיפול בחשבוניות ועוד.. ימים א-ה שעות : 07:30 -17:00 שכר גבוהה למתאים/ה, תנאים סוציאליים מלאים!
דרושות- אחראית משמרת ערב + טלפניות למשמרת בוקר או ערב
ירושלים לפני 1 שעות
משמרותסביבה חרדית
למוקד טלמרקטינג ותיק באיזור בר אילן ירושלים דרושות- אחראית משמרת ערב בעלת ניסיון לשעות 17:00-21:00. טלפניות/ מתרימות- לשעות בוקר 09:00-13:00 או ערב - 17:00-21:00. תנאים טובים למתאימות!
רכזת משרדית לפעילות חינוכית ימים א'-ה' - שעות העבודה 9:00-15:00 בשכונת רמות
דרישות התפקידבעלת ראש גדול, אחראית ומסורה, מלאת מוטיבציה ,זריזה ויעילה, יוזמתית, תקשורת ברמה טובה, בעלת גמישות. עדיפות נסיון בקירוב רחוקים. שליטה ברמה טובה במחשב . נשואה גיל 25+
דרושה עובדת לתפעול, שירות לקוחות והנהלת חשבונות. ידע באקסל חובה. מתאים למשרת אם, 5 שעות ביום 08:30-13:30. העבודה באזור רה"ע הוד"ש פ"ת, משולבת בית ומשרד
יש לך אנגלית ברמת שפת אם וגם ניסיון בתפעול משרד והזמנות? בוא/י לעבוד איתנו בכפר סבא! המשרד עובד בעיקר עם חו"ל- התכתבות יומית של ספקים/לקוחות, מעקב יבוא/משלוחים, הכנת הצעות והגשת הצעות. ימים ושעות: א-ה 8-17 שכר: נא להעביר ציפיות שכר אנחנו חברה משפחתית ודינאמית ורוצים לצרף עוד שחקן/נית למשפחה שלנו
דרישות התפקידאנגלית ועברית מושלמת - ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה, דיבור) ניסיון בתחום היבוא- יתרון ניסיון בהזמנות ותפעול- יתרון ניסיון בניהול משרד שליטה באופיס היכרות עם SAP- יתרון
דרוש/ה פקיד/ת שיווק לחברה מובילה בתחום הרכב בנחשונים (קרוב לראש העין)
נחשונים לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חרדית
דרוש/ה פקיד/ת שיווק לחברה מובילה בתחום הרכב בנחשונים (קרוב לראש העין) היקף משרה: משרה מלאה א'-ה' 08.00-17.00 ללא ימי שישי. תיאור התפקיד: הפקת קטלוגים, אירועים, הדרכות, עבודה על מסדי נתונים במטרה לאתר קטגוריות, פריטים, מחירים, ריכוז עבודת בק אופיס מול הסוכנים והלקוחות – בניית דפי מבצע, מעבר על מחירים, ביצוע סקרי שוק מול לקוחות ומתחרים ועוד
דרישות התפקיד- שליטה טובה בתוכנות אופיס – אקסל, וורד, פאוור פוינט - שליטה טובה באאוטלוק לניהול יומנים - הכרה טובה של מערכת פריוריטי ויכולת טובה בעבודת מחשב בכללי לעבודה מול מערכות חיצוניות כגון מר"מ. - כושר ארגון וניהול פרויקטים - בעל/ת ראש גדול, יוזמ/ת , חשיבה ועבודה עצמאית, ראש שיווקי, תקתקנ/ית, שירותי/ת ונעימ/ה. העבודה ממוקמת בנחשונים, הגעה עצמאית -חובה
דרוש/ה מזכיר/ה ליחידה קלינית לטיפול בטראומה וחרדה באשדוד
אשדוד לפני 1 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
המרכז עתיד להיפתח בתחילת ינואר , המשרה תכלול עזרה במילוי טפסים של מבוטחי מכבי , לקחת מידע ממטופלים , פתיחת תיקים , ניהול רשימות המתנה , ניהול ציוד. עבודה גמישה מבחינת שעות , רכב לא חובה . העבודה תהיה בעיד בשיתוף הדספייס אחרים לכן חשוב ראש גדול . לציין שהמרכז חדש לכן מתפתח וצומח . המרכז יפעל 5 ימים בשבוע , שעות פעילות 08:00-15:00
מרכז לטראומה וחרדה באשדוד מגייס מזכיר/ה התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, רכש ותחזוקה, ניהול כספים, תקציבים, דוחות, מעקב אחר תשלומים, פתיחת תיקי עובדים, מתנדבים ועוד. היקף משרה: 100%
דרישות התפקיד-ראש גדול. - ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה. - בעל/ת ידע בתוכנות וורד ואקסל- חובה. - אוריינטציה טכנולוגית ולמידה עצמית. - סדר וארגון, עצמאות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרושה בחורה רצינית וחרוצה עם ראש גדול לעבודה משרדית בעמותה. העבודה מתחילה בשכר מינימום עם צפי לעליה. העבודה בימים א-ה 8:45-16:15
העבודה דורשת: מענה טלפוני, טיפול בלקוחות, מעקב אחר משלוחים, עריכת עלון והגהה לשונית, לשם כך נדרש עמידה בלחצים, יחס בין אישי, אחריות ידע בתוכנות אופיס (חובה) עדיפות לידע גרפי. נדרשת התחייבות לחצי שנת עבודה קו"ח למייל
למשרד בוטיק ומצליח בתחום האדריכלות דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל
כפר סבא לפני 2 ימים
משרה חלקית, סביבה דתית/חילונית
למשרד בוטיק ומצליח בתחום האדריכלות דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ"ל - 50% משרה. המשרדים בכ"ס. במסגרת התפקיד: יד ימינו של המנכ"ל בכל הקשור למש"א, כספים , קשר עם ספקים ואדמיניסטרציה שוטפת. בין המשימות: כספים -הפקדת צ'קים, תשלום לספקים / העברה בנקאית, שליחת הצעות מחיר, מעקב אחרי הסכמים, התנהלות שוטפת מול ספק כספים והנהלת חשבונות. אדמין -סריקות, מענה שוטף למיילים, ניהול יומן, טיפול בהזמנת ציוד משרדי, קניות שוטפות. מש"א ורווחה: ימי הולדת ורווחה, טיפול בקליטה ועזיבה של עובד/ת - מילוי טפסים, פרטים אישיים ותנאים סוציאליים. תפקיד בסביבה ובאווירה טובה ומשפחתית. תפקיד עם אחריות וראיה רחבה. א-ה 08:30-13:30 או 09:00-14:00
דרישות התפקידתואר ראשון - יתרון משמעותי. ניסיון כעוזרת אישית/מנהל/ת משרד - חובה! שליטה ביישומי OFFICE ותוכנות מחשב. אנגלית - טובה. יכולת למידה מהירה ועצמאות. יחסי אנוש מעולים ולויאליות. יציבות תעסוקתית. תקתקנות וראש גדול
למפעל היושב ביבנה דרוש/ה פקיד/ת מחסן. קבלת תוכניות הפצה, הכנת תעודות משלוח, קליטה וניהול של סחורות,סיוע בספירות מלאי, מתן מענה טלפוני בנושא שילוח, הובלות, עיכובי אספקה ועוד. עבודה בצוות, א'-ה' 7:00-16:00+ שעות נוספות במידת הצורך
דרישות התפקידניסיון כפקיד/ת מחסן- חובה. ניסיון בבתוכנת פריוריטי- חובה. רישיון ב'- יתרון
לבנק גדול בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בכירה עם ניסיון
ירושלים לפני 3 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
לבנק גדול בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל בכירה עם ניסיון ניסיון כעוזר/ת אישית/מזכיר/ה בכיר/ה בלשכת מנכ"ל- חובה משרה מלאה 8:30-16:30 תנאים מעולים למתאימים
למוסד רפואי גדול בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה לאגף המרפאות 85% משרה
תל אביב-יפו לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
למוסד רפואי גדול בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה לאגף המרפאות 85% משרה תיאור תפקיד: התפקיד כולל: קבלת קהל, מתן שירות למטופלים, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות
דרישות התפקידניסיון מזכירותי ניסיון מארגון רפואי יתרון נסיון כמזכיר/ה רפואי/ת יתרון תעודת מזכירות רפואית יתרון שליטה במיומנויות מחשב ניסיון בעבודה על מערכות נמר, CRM / קמיליון יתרון גישה שירותית ברמה גבוהה, יכולת למידה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה המשרה הינה בהיקף של 85%, שעת עבודה: 07:30 15:00. תנאים מצויינים למתאימים
בעל/ת ניסיון מעולם השירות? יש לנו משרה עבורך! רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לחב' סיעוד בסניף בני ברק.
אחריות התפקיד: - אחריות על מערך מטפלות. - קשר שוטף עם הקשישים ומשפחותיהם. - עבודה מרובת ממשקים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי ועוד). - עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. - מענה טלפוני וקבלת קהל.
ימים א'-ה' - 08:00-16:30, שישי אחת לחודש - 08:00-12:30.
תנאים מעולים: ארוחות מסובסדות, נופשי חברה בארץ ובחו"ל, פנסיה וקרן השתלמות, אופציות קידום. עבודה באווירה משפחתית וחמה
דרישות התפקיד- ניסיון קודם בתפקידי שירות/ שימור לקוחות – חובה. - שליטה בעבודה במחשב. - יחסי אנוש מעולים, מולטיטסקינג ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות. - נכונות לעבוד בימי שישי בבוקר (עד 12:00) אחת לחודש - משולם כשעות נוספות
דרוש/ה רפרנט/ית שירות לחברה המעניקה שירותי אינסטלציה ללקוחות חברות הביטוח -עבודה בעיר אזור
חולון לפני 4 ימים
משרה מלאה, סביבה דתית/חילונית
דרוש/ה רפרנט/ית שירות לחברה המעניקה שירותי אינסטלציה ללקוחות חברות הביטוח. התפקיד כולל קבלת ומתן מענה לפניות הלקוחות, תיאום ומעקב אחר שרברבים, ניהול ועדכון מערכות מידע. העבודה במשרה מלאה בעיר אזור (ליד חולון)
מחפשים מקום עבודה שמתאים לציבור דתי וחרדי? הגעתם למקום הנכון! אתר גלאט ג'ובס הינו לוח דרושים דתי וחרדי הגדול בישראל המאגד בתוכו מידע שנאסף מדי יום ממקורות מידע רבים ומגוונים החל מאתרים, עיתונים, מקומונים, לוחות מודעות ובעיקר מתוך קשרי עבודה מול אלפי מעסיקים מהמגזר הדתי והחרדי. תמורת דמי מנוי סימליים תוכלו לקבל ישירות לבתיכם מידע שוטף ועדכני אודות הצעות עבודה רבות ומגוונות באזור מגוריכם. ניתן לקבל את המידע דרך המייל, הפקס או הדואר. להרשמה כמנוי חייגו עכשיו 073-70-55-666 או הירשמו דרך האתר ויועצי ההשמה שלנו ישמחו לעזור לכם במציאת מקום העבודה המתאים לכם ביותר. אלפי הצעות עבודה עבודה משרדית חרדי, עבודה עבודה משרדית חרדי, משרות עבודה משרדית חרדי, סוכן משרות ועוד בלוח דרושים חרדי גלאט ג'ובס!